Browser
stl_s 3840
arlet 2470
ie8 langsom ved Berlingske.dk
Fra : Ole Steen Olsen

Dato : 18-06-09 20:02

Siderne berlingske.dk, ekstrabladet.dk, adobe.com mv loades utroligt
langsomt
Det er kun disse og lignende sider som er langsomme, ellers ok.
Firefox har ingen problemer med disse sider.
Hvad kan det skyldes?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-06-09 10:02

Ole Steen Olsen skrev:

> Hvad kan det skyldes?

At Berlingske.dk er en meget langsom side og elendigt kodet. Den
bliver ved og ved med at hente.

--
Bertel

Fra : emjeppesen

Dato : 19-06-09 12:06

Bertel Lund Hansen skrev:

>At Berlingske.dk er en meget langsom side og elendigt kodet. Den
>bliver ved og ved med at hente.

Jeg har set et sted, at Berlingske sure over at folk har sat blocker
på deres browser, for at blive fri for at se reklamerne, som rent
faktisk finansierer siden og at det har føret til det modtræk, så
berlingske.dk forhindrer disse folk i at se siden.
Uklogt træk af dem.
Hilsen emj

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 19-06-09 13:22

emjeppesen <emj@> writes:

> [...]
> faktisk finansierer siden og at det har føret til det modtræk, så
> berlingske.dk forhindrer disse folk i at se siden.

Hvorfor uklogt? Folk der i forvejen frafiltrerter reklamer bliver jo
aldrig til en indtægt, så man mister ikke noget ved at udelukke dem.

--
/Wegge

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-06-09 17:27

Anders Wegge Keller skrev:

> Hvorfor uklogt? Folk der i forvejen frafiltrerter reklamer bliver jo
> aldrig til en indtægt, så man mister ikke noget ved at udelukke dem.

Sig det til Google.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-09 13:25

On Fri, 19 Jun 2009 14:22:04 +0200, Anders Wegge Keller
<wegge@wegge.dk> wrote:

> Hvorfor uklogt? Folk der i forvejen frafiltrerter reklamer bliver jo
> aldrig til en indtægt, så man mister ikke noget ved at udelukke dem.
Her har vi fundet ud af at der gik for meget tid med webaviser, da de
begyndte at lukke for "blocker", så nu er linkene til disse aviser
slettet.
Så sparer vi da også at hente avisen i kiosken, efter at ha' læst en
interessant historie på fx Berlingske og BT.
Det samme med evt. abonnement som de tilbyder på deres sider.

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 21-06-09 13:53

Sander <...> writes:

> [...]
> efter at ha' læst en interessant historie på fx Berlingske og BT.
> Det samme med evt. abonnement som de tilbyder på deres sider.

Interessant fantasi ...

--
/Wegge