Erfaringer med NetGear RT311 router?
Fra : Per Bech Jensen

Dato : 31-07-01 18:58

Nogle der har erfaringer med denne router?

Mvh
/Per

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 31-07-01 22:06

"Per Bech Jensen" <pbj@pumba.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle der har erfaringer med denne router?

Jeg har fra jeg kørte via ISDN en RH348 router stående (benyttes til A/B
adaptor på telefoni, samt failback mod ADSL'en)

Det eneste jeg kan sige er, at jeg er yderst tilfreds med den.
Eneste nedetider jeg har haft i snart 4 år, er 1 strømafbrydelse samt en
flytning af mit lokale krydsfelt

Forskellen er egentlig kun at RT311 har en 10/100 port, hvor RH348'eren har
en 4 port 10Mbit hub istedet.

Noget bestemt du ville høre om ?

Hygge
Søren Steinmetz
steine@reopos.dk
Holbæk

Fra : Jens Åge Holm

Dato : 02-08-01 22:13

> Nogle der har erfaringer med denne router?
>
> Mvh
> /Per

Jeg har en RT314 med en 4 ports 10/100 switch indbygget.

Ganske udemærket produkt.

JÅH