Problem med IE8 efter update
Fra : Klaus Linnert

Dato : 13-06-09 14:54

For 2 dage siden blev min computer opdateret med en masse opdateringer,
det har nu medført at min IE8 er blevet meget langsom når der
downloades, jeg har tjekket hastigheden hos udbyder og den er god nok.
Samtidigt er der visse sider jeg ikke kan komme ind på mere, jeg får en
meddelelse om sikkerhedsproblemer.

Andre der har det samme og hvad gør men ved det?

Mvh
Klaus

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 13-06-09 16:43

Klaus Linnert <klaus@linnert.dk> wrote:

> [...]
> meddelelse om sikkerhedsproblemer.
>
> Andre der har det samme og hvad gør men ved det?

Jeg oplevede det for nyelig. Det viste sig, at jeg havde automatisk
download af updates slået til.

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.

Fra : Klaus Linnert

Dato : 13-06-09 21:42

Axel Hammerschmidt tastede følgende:

> Jeg oplevede det for nyelig. Det viste sig, at jeg havde automatisk
> download af updates slået til.

Ja ok, det har jeg nu ikke, men det løser ikke mit problem

Fra : Leo

Dato : 18-06-09 18:58

Prøv med en anden browsers, www.opera.com er den lige så langsom til det
hele er det nok ikke IE8 der er fejlen.

Fra : Klaus Linnert

Dato : 19-06-09 18:57

Leo har bragt dette til verden:
> Prøv med en anden browsers, www.opera.com er den lige så langsom til det hele
> er det nok ikke IE8 der er fejlen.

Hej Leo

Problemet er IE8, Opera kører bare derud af. Tak

Klaus

Fra : Leo

Dato : 21-06-09 02:36

> Hej Leo
>
> Problemet er IE8, Opera kører bare derud af. Tak
Så er det nok nogle af alle de der Acceleratorer ting som IE8 tilbyder, der
gør den langsom, selv om planen nok var at den skulle blive hurtigere med
dem.
Jeg bruger selv Opera, og syns den er rigtig genial til de ting jeg nu
bruger, alm, surfning, samt XML Podcast fra DR, så som Harddisken, So ein
Ding, Natursyn og et par andre som jeg ikk lige kan huske.

Jeg har en enkelt gang prøvet at den faktisk uden videre tog imod noget der
kaldes en torrent file.

Hygsom fra Leo
Bliv F1 Manager
http://www.gpro.se/r.asp?id=71493