Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Firefox Mac - skrifttyper
Fra : Tomas Jensen

Dato : 13-06-09 13:53

Hej

Netop skiftet fra pc til Mac, har jeg instaleret Firefox på denne.

Den kører fint, men jeg har svært ved at vænne mig til skrifttyperne -
ikke dem i selve indholdet i mailen (dem kan jeg godt finde ud af at
ændre), nej, det er alle de andre, hovederne, grupperne, kontierne
mv....... er der en måde at ændre disse på?

mvh Tomas

Fra : Jens Jensen

Dato : 13-06-09 18:18

Tomas Jensen skrev, Den 13-06-2009 14:52:
> [...]
> ændre), nej, det er alle de andre, hovederne, grupperne, kontierne
> mv....... er der en måde at ændre disse på?

Det gøres nok på samme måde som i Thunderbird, se

Fra : Tomas Jensen

Dato : 14-06-09 07:04

Jens Jensen skrev:

> Det gøres nok på samme måde som i Thunderbird, se

Ja, jeg sov vist i går - det er selvfølgelig i Thunderbird, jeg har
problemet.... kan dog ikke åbne linket; hvod'n gør man det?

mvh en også i dag lidt træt weekendvagt

Tomas

Fra : Tomas Jensen

Dato : 14-06-09 07:24

> Ja, jeg sov vist i går - det er selvfølgelig i Thunderbird, jeg har
> problemet.... kan dog ikke åbne linket; hvod'n gør man det?
>
> mvh en også i dag lidt træt weekendvagt

....... som nu efter en kop kaffe har fundet ud af, at google er min ven

Tak for hjælpen

Tomas

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 14-06-09 08:29

Tomas Jensen skrev:

> Ja, jeg sov vist i går - det er selvfølgelig i Thunderbird, jeg har
> problemet.... kan dog ikke åbne linket; hvod'n gør man det?

Det er du ikke ene om ikke at kunne.

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Jens Jensen

Dato : 14-06-09 09:03

Tomas Jensen skrev, Den 14-06-2009 08:04:

> Ja, jeg sov vist i går - det er selvfølgelig i Thunderbird, jeg har
> problemet....

Jeg sov åbenbart også, da jeg godtnok læste, at det var et mailprogram,
men alligevel svarede som om, at det var til Firefox. Men svaret var
ellers godt nok

> kan dog ikke åbne linket; hvod'n gør man det?

Klik på linket skulle åbne indlægget. Jeg kan forstå, at det ikke bare
er hos mig, at det ikke virker i Thunderbird. I Outlook Express virker
det. Hvis jeg forsøger i Thunderbird, ødelægges noget af
mailkonto-indstillingerne, så jeg kører aldrig mails og nyhedsgrupper
samtidigt, og håndterer det ved hjælp af Profile Manager.