Ø: Unlock af Ericsson T 28 S
Fra : rune

Dato : 31-07-01 17:14

Er der nogle nord for kbh. der kan gøre dette for mig ??

Venlig Hilsen

Svar sendes til yngve( at ) ready.dk

Fra : shag

Dato : 08-08-01 13:36

"rune" skrev d. 31-07-01 17:14 dette indlæg :
> Er der nogle nord for kbh. der kan gøre dette for mig ??
>
> Venlig Hilsen
>
> Svar sendes til yngve( at ) ready.dk
>
> hej rune
hvis du finder en der kan gøre det så må du meget gerne henvende dig ,
da jeg har det samme problem.
tak

http://www.kandu.dk/

Fra : Soeren Joergensen

Dato : 08-08-01 13:45

Hej Shag.
Din mail adresse virker ikke.
Skriv til mig for en "gør-det-selv" løsning.

--
Mvh...Søren

www.kabelsalg.dk
Danmarks billigste kabler og vibratorer

Fra : shag

Dato : 08-08-01 14:02

okey prøv denne her sofus_nielsen@hotmail.com

http://www.kandu.dk/

Fra : Gordon Vincenti

Dato : 21-08-01 16:22

Jeg har det samme problem, jeg vil også gerne have min T28 unlocket, kan du
hjælpe?
svar på: t-force( at )wanadoo.dk

Mvh Jonas

shag <shag.news@kandu.dk> wrote in article
<OIac7.1087$MK.29342@news010.worldonline.dk>...

Fra : Soeren Joergensen

Dato : 21-08-01 16:45

Hej Jonas.
Vi kan klare det for dig, eller sælge dig et billigt kabel så du selv kan
unlocke den. (Det er meget nemt)
Software kan hentes på vores side. Skriv tilbage hvis det har interesse

--
Mvh...Søren

www.kabelsalg.dk
Danmarks billigste datakabler og vibratorer

"Gordon Vincenti" <gordon.vincenti@odder.mail.telia.com> skrev i en
meddelelse news:01c12a55$b6f0b6a0$fcf4d7c3@gordonvi...

Fra : Jens Karstoft

Dato : 21-08-01 17:01

Hej Jonas,

> Jeg har det samme problem, jeg vil også gerne have min T28 unlocket, kan
du
> hjælpe?

Jeg kan unlocke din T28 for dig. Det vil koste dig en hundredmand og stedet
er Bagsværd. Smid en mail eller slå på tråden hvis det har interesse.

Med venlig hilsen
Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk

Fra : Anders

Dato : 15-09-01 18:25

Hej Gordon.