win 98 dele isdn
Fra : Morten

Dato : 31-07-01 17:18

Kan win 98 sættes op til at dele sin internetadgang. Jeg har netkort i begge
pc'ere

morten

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 31-07-01 20:40

Hej Morten

"Morten" <mortenly@image.dk> skrev i en meddelelse news:rUA97.6250$lh7.327221@news010.worldonline.dk...
> Kan win 98 sættes op til at dele sin internetadgang. Jeg har netkort i begge
> pc'ere

Ikke uden trediepartsprodukt som WinGate, SyGate el.lign.

Men Win98SE kan, med den medfølgende ICS.
Læs mere om Win98SE ICS her:
<http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/>

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Morten

Dato : 31-07-01 21:06

Jeg sidder her med en artikel fra AOD Maj 2001 (netværk til mindre
virksomheder - del 4) hvori der beskrives hvordan man blot installere
internetadgang på en enkelt computer, og derefter går i kontrolpanelet -
Tilføj/fjern programmer - Windows installation - Internetværktøjer og der
vælger et element der hedder 'Deling af internet-forbindelse'. Nu ligger
landet bare så'n at det ikke findes når jeg kommer dertil.

? ? ? ?

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 31-07-01 21:18

Hej Morten

"Morten" <mortenly@image.dk> skrev i en meddelelse news:6eE97.2616$V53.316076@news000.worldonline.dk...
> [...]
> vælger et element der hedder 'Deling af internet-forbindelse'. Nu ligger
> landet bare så'n at det ikke findes når jeg kommer dertil.

Måske fordi det ikke er en 98SE/Me udgave du har ?

Prøv at kig her: