Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Firefox husker ikke adgangskode?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-06-09 08:44

På dénne side:

http://www.jobnet.dk/

men ikke på dénne:

http://www.unotel.dk/default.asp

tilbyder Firefox ikke at huske adgangskoden (på min laptop; på desktoppen er
der ikke noget galt) - how come?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-06-09 12:51

Hans Paulin (6310) skrev:

>På dénne side:
>
>http://www.jobnet.dk/
>
>men ikke på dénne:
>
>http://www.unotel.dk/default.asp

http://cybernetnews.com/2009/02/13/firefox-remember-passwords/
det har jeg før brugt til at få den til at huske jobnet (hvor den ikke
ville huske det hos mig) jeg har ingen problemer ved unotel

Husk dog at stille det tilbage igen, når den har lært det

>how come?

ved jeg ikke

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-06-09 17:05

Ivan V. Klattrup skrev:

> http://cybernetnews.com/2009/02/13/firefox-remember-passwords/
> det har jeg før brugt til at få den til at huske

Nu er jeg ikke nogen haj til sådan noget - prøver jeg at åbne i en
kommandopromt er den væk på et splitsekund - åbner jeg noget tekstredigering
kan jeg ikke få lov at gemme ændringen - men ellers flot

> jobnet (hvor den ikke
> ville huske det hos mig)

Nå, også du

> jeg har ingen problemer ved unotel

Heller ikke jeg

> Husk dog at stille det tilbage igen, når den har lært det

Hvorfor?

> ved jeg ikke

Ikke engang IE vil kendes ved siden (jobnet)
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ole C

Dato : 12-06-09 17:34

Hans Paulin (6310) skrev blandt andet:

> prøver jeg at åbne i en
> kommandopromt er den væk på et splitsekund

Også hvis du skriver CMD i "Kør" og trykker "Enter"?

--
vh
Ole C

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-06-09 18:02

Ole C skrev:

> Også hvis du skriver CMD i "Kør" og trykker "Enter"?

Så kan jeg åbne én men ikke rigtig finde ud af at bruge den
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-06-09 17:41

Hans Paulin (6310) skrev:

>åbner jeg noget tekstredigering kan jeg ikke få lov at gemme ændringen

Da jeg redigerede det, åbnede jeg det i tekstredigering (notepad++) mens
firefox var lukket

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-06-09 18:01

Ivan V. Klattrup skrev:

> Da jeg redigerede det, åbnede jeg det i tekstredigering (notepad++)
> mens firefox var lukket

Ja, så virker det!

Forbløffende!

....og så skal jeg slå det fra igen? Hvorfor - og er det bare at skrive
"true" igen?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-06-09 18:07

Hans Paulin (6310) skrev:

>Hvorfor

Egenlig kun fordi at jeg ikke ved bedre, dermed heller ikke ved hvad der
kan ske på længere sigt, og generelt stoler på at Mozilla har valgt bedste
indstilling fra start af

>- og er det bare at skrive "true" igen?

Ja

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-06-09 18:22

Ivan V. Klattrup skrev:

> Egenlig kun fordi at jeg ikke ved bedre, dermed heller ikke ved hvad
> der kan ske på længere sigt, og generelt stoler på at Mozilla har
> valgt bedste indstilling fra start af

Prøvede lige at logge på min bank, men dér tilbyder FF ikke at huske noget

> Ja

Tak for hjælpen!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-06-09 18:24

Hans Paulin (6310) skrev:

>Prøvede lige at logge på min bank, men dér tilbyder FF ikke at huske noget

det gør den nu godt nok heller ikke ved mig, det ville vel også være en
sikkerhedsbrist hvis den gjorde

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-06-09 18:27

Ivan V. Klattrup skrev:

> det ville vel også være
> en sikkerhedsbrist hvis den gjorde

Vidste ikke hvor smart systemet var - troede at det fx. var dét man
kunne undgå ved at skrive "true" igen
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-06-09 20:44

Ivan V. Klattrup skrev:

> http://cybernetnews.com/2009/02/13/firefox-remember-passwords/
> det har jeg før brugt til at få den til at huske jobnet

Lidt underligt - kunne sagtens få laptoppen til at huske, men desktoppen
nægter...
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-06-09 21:09

Hans Paulin (6310) skrev:

> Lidt underligt - kunne sagtens få laptoppen til at huske, men
> desktoppen nægter...

Nå - efter geninstallation af FF kører det...

Hans
www.zofiaoghans.dk