PC fryser
Fra : Michael Just

Dato : 31-07-01 15:36

hej alle

Min pc låser i tide og utide. Pludselig fryser skærmen mens lyden kører
videre. Har prøvet med et andet lydkort uden succes og med forskellige
grafikkort.
Kan det have noget at gøre med indstillingerne i bios ? Er der noget, som
jeg skal være særlig opmærksom på ?
Systemet:

Athlon 1200
256 mb ram
Geforce 1 ddr
win 2000

Det sker i alle spil at det på et tidfspunkt fryser. Nogen gange efter 1
time andre gange efter 5 min.

Michael

Fra : Madsen

Dato : 31-07-01 16:05

"Michael Just" <michael.just@journalist.dk> skrev:

> Min pc låser i tide og utide.

Og du har prøvet at gå mindre end et døgn tilbage i gruppen og læst
den tråd der hedder "Ny PC fryser! (1333/266, 8kta3+)" ?

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Michael Just

Dato : 31-07-01 19:19

Ja, men ingen af rådende havde nogen effekt på min maskine.

Fra : Steffen V Petersen

Dato : 31-07-01 16:14

> Min pc låser i tide og utide. Pludselig fryser skærmen mens lyden kører
> videre. Har prøvet med et andet lydkort uden succes og med forskellige
> grafikkort.

Jeg har haft det samme problem - det skyldtes dårlige RAM.

--
Venlig hilsen
Steffen V Petersen

Dixi...

Fra : Karsten Olesen

Dato : 31-07-01 18:06

"Michael Just" <michael.just@journalist.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> grafikkort.
> Kan det have noget at gøre med indstillingerne i bios ? Er der noget, som
______________________________

Oftest er det driver problemer eller en 'dårlig' BIOS...
Tjek grupperne for dit motherboard og dit udstyr,
ofte kan man finde tips her.

MVH

Fra : Michael Just

Dato : 31-07-01 19:20

tjah, alle drivere er up to date inklusiv bios.
Jeg tror mere at det har noget med indstillingerne i bios at gøre.
Men nu vil jeg plukke alt hardware ud af maskinen og så prøve mig frem....

Michael