MS Windows
briani 27239
Connection Manager was unable to launch CM~
Fra : Marianne

Dato : 08-06-09 19:48

Hej

Jeg har lige installeret noget software fra TVAbroad, som skulle kunne give
mig adgang til internetbaseret TV fra bla UK.

Men ..... når jeg forsøger at connecte til VPN-serveren (tror jeg, det
hedder) får jeg ovennævnte fejl. Har forsøgt at Google, men finder kun noget
om, at det er et tegn på spyware. Og de fleste af resultaterne henviser til
sider med kinesisk skrift.

Jeg har ellers 4 versioner af filen liggende, fx i bibliotekerne
windows\system32

Har kontaktet supporten, men er der noget, jeg kan gøre selv?

mvh
Marianne

Fra : Vidal

Dato : 09-06-09 11:32

Marianne skrev:
> [...]
> windows\system32
>
> Har kontaktet supporten, men er der noget, jeg kan gøre selv?

Har du fundet ud af det? Du skriver andetsteds, det virker?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Marianne

Dato : 10-06-09 00:18

> Har du fundet ud af det? Du skriver andetsteds, det virker?
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Ja og nej ... efter at have slukket pc'en 2. gang forsvandt fejlen. Så
ligefrem fundet ud af det, har jeg vel ikke, men problemet er der ikke
længere.

mvh
Marianne.