MS Windows
briani 27239
Blæser på PC kører ofte
Fra : Søren

Dato : 26-05-09 16:10

Hej

Min PC er begyndt at støje en del. Når jeg belaster maskinen bare lidt,
f.eks ved at se netavisen, iTunes, bladre i digital billeder osv. begynder
blæseren at køre kraftigt, og den larmer en del.
Det kommer også en gang imellem når jeg slet ikke benytter den. Det er en 3
år gammel HP stationær PC, 2.93 Ghz Pentium, 120 GB harddisk, 1 GB ram -
Kører ellers fint.

Jeg har antivirus program på maskinen og der er ikke fundet noget og jeg har
oså checket maskinen med Spybot og ad-aware.

Er der nogen der kan hjælpe.

Søren

Fra : Søren

Dato : 26-05-09 16:12

"Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har antivirus program på maskinen og der er ikke fundet noget og jeg
> har oså checket maskinen med Spybot og ad-aware.

Kører i øvrigt Win XP home SP3.

Søren

Fra : Kurt Lund

Dato : 26-05-09 16:20

"Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> "Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Kører i øvrigt Win XP home SP3.
>
> Søren
Hej Søren

Det kunne være den trænger til en udblæsning, hvis du aldrig har gjordt den
ren indeni er køleren på cpu sikkert lukket til i støv.

Kurt

Fra : Søren

Dato : 26-05-09 21:13

> Hej Søren
>
> Det kunne være den trænger til en udblæsning, hvis du aldrig har gjordt
> den ren indeni er køleren på cpu sikkert lukket til i støv.
>

> Kurt

Tak for tippet. Det var lige det der skulle til.
Som at få en ny computer igen.

Søren.