Mellemmandens forbandelse.
Fra : Lyrik

Dato : 24-05-09 01:24

For der er kun én mellemmand mellem Gud og et menneske og det er Jesus
Kristus! Hvert mennske har sit personlige Gudsforhold igennem ham og kun
ham.

Når Vagttårnsselskabets styrende råd kaldet "Den tro og kloge træl"
trælbinder sine trælle til et gudsforhold igennem dem som kanal så er det
vranglære!!!

Ydermere frakender de dem deres sjæl og gør dem til viljeløse trælle. Man
ihukommer forbandelsen:"Han skal blive trælles træl for sine brødre!"

Det er det trællens trælle er blevet. Sjælløse zombier som med fanatisk
ildhu underkaster sig dette amerikanske monster.

Tænk hvad man kan være... Guds barn ved Jesus Kristus. Et barn af en
kunstnerisk Gud. Selv med kunstneriske evner og muligheder. Kreative børn.
Fulde af sjæl og ånd.

Ikke skaldede mennesker med en kam i hånden!

MvH
Jens

Fra : tkruse

Dato : 24-05-09 09:04

On 24 Maj, 02:24, "Lyrik" <ly...@heaven.dk> wrote:
> [...]
> Fulde af sjæl og ånd.
>
> Ikke skaldede mennesker med en kam i hånden!

du får det til at lyde så strengt
man må velsigne for at have det velsined
det er jo det som de deprimerede skal lære
at kun det raske kan gøre raskt
at kun det gode kan udrive onde ånder
det er jo det Jesus lære om
at let velsignelse ophæver det tunge
og går på vandet
og det er jo en evne alle har
de skal bare opdage det
man kan jo kun dyrke den lette følelse
og ikke det tunge
selv dem som lyfter tunge ting for at få smukke muskler
søger det lette
men du gør gud til en tung ting
alle flygter fra

Fra : Lyrik

Dato : 24-05-09 17:26

"tkruse" <tkrusej@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Når Vagttårnsselskabets styrende råd kaldet "Den tro og kloge træl"
> trælbinder sine trælle til et gudsforhold igennem dem som kanal så er det

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Du flygtede ikke.
Trosfabrikerne som Vagttårnsselskabet og Jim jones Tabernakel. regerer som
despoter over deres "medlemmer" skiller venner og familie og erklærer sig
guds kanal på jorden hvorfra alle velsignelser strømmer ud.
det er et despoti uden lige, et gammelmandsdespoti!

Jeg kan simpelt hen ikke tale let og elegant til dem.
Tænk på hvordan Jesus titiulerede farisæerne:" Kalkede grave der så kønne ud
udvendig men indvendig var fulde af råddenskab!"

Der er tidspunkter hvor man må slippe sin retfærdige harme ud for frihedens
sag! Den frihed det enkelte menneske får når de er alene med Gud ved Jesus
Kristus. Når alle mennesker rig som fattig oplever den status, så er der
skabt et demokratisk broderskab uden sidestykke.

Disse vagttårnsdespoter de er som Saddam Husein over for deres trælle!

I al lethed og elegance.....,-)

mvH
Jens

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-05-09 19:04

Lyrik skrev i

[ ... ]
> Disse vagttårnsdespoter de er som Saddam Husein over for deres trælle!

Men langt fra så slem som paveinstitutionen, der endda dækker over alle de
titusinder af deres præster der misbruger og ødelægger børn og deres
fremtid.

Og det er den kirke og den institution du er på vej ind i, efter dit eget
udsagn.

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Fra : Lyrik

Dato : 24-05-09 20:09

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> fremtid.
>
> Og det er den kirke og den institution du er på vej ind i, efter dit eget
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det er en kirke for syndere i stedet for en kirke for hyklere!

Og så er der kun én kirke nemlig den almindelige kirke(Den Katolske) med et
strængt forbud imod at forlade den. Jeg kunne godt tænke mig ved mit
dødsleje at modtage en katolsk præst og få den sidste nadver.
En præst som har modtaget velsignelsen ved en håndspålæggelse der stammer
tilbage fra apostlene.En der kan bringe den hellige handling til den døende.

Istedet for en eller anden "Liselotte" som har valgt stillingen istedet for
at blive pædagog!
Jeg kunne godt tænke mig at deltage i de hellige handlinger i en kirke der
har beholdt de hellige mysterier og tror på transsubstantionsmiraklet.

En kirke som samler på troshelte-helgener i stedet for en kirke der samler
på afdøde konger! Den kirke der har gjort disciple i hele verden som er
forblevet kristne lande, inklusive det katolsk kristnede land Danmark
kristnet af Ansgar biskop af Bremen.

Hvilke lande har protestanterne kristnet? De er mest optaget af at trække
sig tilbage fra verden og være kristne henne om hjørnet, nede i kælderen.

MvH
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 24-05-09 20:32

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> Hvilke lande har protestanterne kristnet? De er mest optaget af at trække
> sig tilbage fra verden og være kristne henne om hjørnet, nede i kælderen.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Her vil jeg gerne tilføje at de protestantiske lande har forladt Kristus!
Sverige forlod først Kristus og Statsminister Anders Fogh Rasmussen har
udtalt at religion ikke skal influere på Danmarks politik!

USA har saboteret deres kristne grundlag.
I hele verden har protestanterne vist at de flygter fra missionsbefalingen.
Og her tænker jeg ikke på at omvende fru Jensen på 5.sal fra Folkekirke til
Jehovas Vidne, her tænker jeg på at omvende nationerne som vi har fået
pålagt af Jesus!

Se Iraq! Se Afghanistan! protestanterne slår krøller på sig selv for at
indsætte shariastyre og undgå!! At omvende disse stakler til den kristendom
der kunne have frelst dem fra Satan Djævelen som de tilbeder!

Protestanterne har spillet fallit!

De har svækket Den katolske kirke ved at forlade den og derpå har de forladt
Kristus!

Alle som elsker Jesus get the hell back to the church and strengthen it! Og
så skal der gang i at omvende!! Folkeslagene!!!

MvH
Jens

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-05-09 22:09

Lyrik skrev i

[ ... ]
> Alle som elsker Jesus get the hell back to the church and strengthen
> it! Og så skal der gang i at omvende!! Folkeslagene!!!

Ja vi ved godt at du og dine hedenske fæller i Rom gerne så inkvissitionen
indført igen så I kan "omvende" verden med sværd, tortur og tvang - sådan
har I hedenske katolikker jo altid været. I har myrdet millioner og atter
millioner fordi de ikke ville underlægge sig det hedenske tyrrani fra Rom.

Fra : Vidal

Dato : 24-05-09 21:21

Lyrik skrev:

> Jeg kunne godt tænke mig at deltage i de hellige handlinger i en kirke
> der har beholdt de hellige mysterier og tror på transsubstantionsmiraklet.

Det er der faktisk kredse indenfor folkekirken, der
gør, så det handler blot om at finde den rette præst.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-05-09 22:10

Vidal skrev i

> Det er der faktisk kredse indenfor folkekirken, der
> gør, så det handler blot om at finde den rette præst.

Ja den hedenske katolicisme er ved at vinde indpas selv i Folkekirken -
frygteligt. Det er på tide med en fornyelse af reformationen.

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-05-09 22:07

Lyrik skrev i

[ ... ]
> Hvilke lande har protestanterne kristnet? De er mest optaget af at
> trække sig tilbage fra verden og være kristne henne om hjørnet, nede
> i kælderen.

Du ved ikke meget om protestantiske kristne, kan jeg se at dine skriverier.

Tilbed du blot din hedenske ypperstepræst i Rom.

Vi kristne tilbeder Jesus.

Og så har du stadig ikke forholdt dig spor til den bibelske dokumentation
jeg har givet der går imod din hedenske opfattelse af sjælen.

Fra : Patruljen

Dato : 28-05-09 07:14

"Lyrik" <ly...@heaven.dk

Hvilke lande har protestanterne kristnet? De er mest optaget af at
trække
sig tilbage fra verden og være kristne henne om hjørnet, nede i
kælderen.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,­,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Her vil jeg gerne tilføje at de protestantiske lande har forladt
Kristus!
Sverige forlod først Kristus; http://www.godhatessweden.com/ og
Statsminister Anders Fogh Rasmussen har udtalt at religion ikke skal
influere på Danmarks politik! http://www.godhatesfags.com/

USA har saboteret deres kristne grundlag. http://www.americaisdoomed.com/

[...]
pålagt af Jesus! http://www.godhatesamerica.com/

De har svækket Den katolske kirke ved at forlade den og derpå har de
forladt Kristus! http://www.priestsrapeboys.com/

Alle som elsker Jesus get the hell back to the church and strengthen
it! Og
så skal der gang i slagene!!! www.hatemongers.com

MvH Jens