LORTE Protuna/T.hansen
Fra : Rasmus Færch

Dato : 30-07-01 23:08

Hvornår lære folk at forstå at reservedele fra T.Hansen/Protuna (samme
firma) er noget elendigt bras der ikke er vær at spilde penge på, det kan da
godt værre at det er meget billigere at købe stumper hos dem, men kvaliteten
er simpelthen så pisse dårlig, hvad nytter det at spare 200 kr på en ny
cylinder når det man får tilsendt er 3. sorterings varer med dårlige
pasninger, skæve støbninger, uens skylde kanaler og så tynd hårcrom at det
ikke er værd at bruge. Prøv en dag, bare for sammenligningens skyld at
bestille den samme tun cylinder to forskellige steder køb en "Super
kvalitets" cylinder hos Protuna, og køb den dyreste tilsvarende cylinder hos
en anden, samenlign den så, og send den med flest støbe fejl tilbage, så har
du sgu noget kram. Da jeg havde knallert var det sgu en smald sag at få en
Puch maxi til at køre 120km, og en Yamaha 4g med 10.5 tun ligesådan. Men det
var sateme heller ikke med noget lort fra Protuna.
Mvh Rasmus

(Siden T.Hansen startede i ´93 har kvaliteten af knallerter været drastisk
faldende)

Fra : jabbe

Dato : 31-07-01 04:13

Nu skriver jeg ikke dette for at beskytte T Hansen for jeg syntes også det
er noget ringe skrammel de leverer Og det er ALT mobiltilbehør og
knallertdele....

Men den sidste IDIOT er ikke født endnu og så længe der er penge at score og
folk gerne vil smide deres penge ud så vil han også eksistere....

Citat fra en sang "Man er dum, hvis man hænger med de dumme og man ikke
scorer kassen"

Jabbe

Fra : RpR

Dato : 31-07-01 11:48

> [...]
> folk gerne vil smide deres penge ud så vil han også eksistere....
>
> Citat fra en sang "Man er dum, hvis man hænger med de dumme og man ikke

Nååh, Protuna sælger nu også Polini, så det er også noget lort, oder was?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Gundersen

Dato : 31-07-01 21:21

Hej Rpr!

> Nååh, Protuna sælger nu også Polini, så det er også noget lort, oder was?

Nej, Polini er bestemt ikke noget lort, men hvad hjælper det når de sender de
forkerte vare til en?

Jeg bestilte en rem til min Neo's med corsa, men fike en forkert! =(

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Lovlig

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 31-07-01 12:07

> Citat fra en sang "Man er dum, hvis man hænger med de dumme og man ikke
> scorer kassen"

Forkert.. hvis altså det er Østkyst Hustlers - Verdens Længste Rap du tænker
¨på

så lyder det sådan her, mener jeg helt bestemt, ellers find skiven og hør
selv... "Når man hænger med de dumme, så er man dum hvis ik' man score
kassen"
Bare lige så'en for god ordens skyld

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : jabbe

Dato : 31-07-01 13:40

Huh du vinder....

Jabbe

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 31-07-01 22:27

"jabbe" <jabbe1@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Huh du vinder....
Tjaa man har vel hørt den en gang eller 40 den CD

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : Thomas

Dato : 31-07-01 16:01

Pris og kvalitet hører nu mange gange sammen. Jeg vil sige at deres kabler
er blevet meget dårlige. Jeg har handlet meget der igennem tiden og jeg
syntes også at deres dele er blevet noget ringere igennem de sidste par.
år. Men nu er de da begyndt at sælge polini og det virker altid det er
kvalitet. Men de har da mange ganske udemærket stumper. De skriver jo også
selv at det er uorginale dele så lidt tilpasning må påregnes. men igen pris
og kvalitet. hvad vil man ha og hvormeget vil man betale.

Mvh. Thomas

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-08-01 12:29

Der er altid en grund til noget er billigt.
Køb billigt dyrt, og køb dyrt billigt.

Kim Larsen