Driver til HP Scanjet 4100 C
Fra : Kåre Andersen

Dato : 30-07-01 22:17

Var overud lykkelig da jeg fik min onkels gamle scanner, en HP Scanjet 4100
C... eneste minus var at han ikke kunne finde cd-rommen med drivere... jeg
tænkte jeg nok kunne finde nogen på nettet, men nej! Så vidt jeg kunne se
var det ikke muligt at downloade dem, så hvis man ikke havde
original-driverne var man på røven... Var der en venlig sjæl der kunne maile
mig driverne hvis de ikke fylder så meget, eller evt. lige sende en mail så
vi kunne aftale en afsendelse af en kopi af driver-cdrommen min vej ville
jeg være mere end taknemmelig!! Står og skal scanne en opgave ind for en af
mine venner, så enhver hjælp vil være kærkommen!

På forhånd tak,

Kåre Andersen

Fra : Jan Stegmann

Dato : 31-07-01 09:09

De ligger på HP's hjemmeside. Se:
"http://www.hp.com/cposupport/swindexes/hpscanjet47301_swen.html".

Mvh. Jan..

Fra : Schulz

Dato : 31-07-01 20:51

Hejsa!

Du skal kontakte et firma, der hedder Startek. De bor i England og taler
desværre kun engelsk, men kan hjælpe dig med en ny CD. (Dog kun mod
betaling). Driverne til scanneren er implementeret i softwaren og er derfor
en stor fil på ca. 200-500mb. Telefonnummeret til Startek er 0046 1429 86 55
11 . Derudover mener jeg ikke, at det er en god ide at opfordre til brænding
af programsw. Selvom du mener, at det "kun" drejer sig om en driver, er det
stadig ulovligt.

Håber at du finder en løsning.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Kåre Andersen

Dato : 31-07-01 22:58

Havde no idea det var ulovligt eftersom jeg jo ejer scanneren..... Men ok,
vil evt. prøve din løsning hvis jeg ikke kan få scanneren til at virke med
den fil jeg downloadede vha. det forrige indlæg...

MVH

Kåre