så er jeg tilbage nokia unlokes 75 kr
Fra : nokia-unlockes-75.kr

Dato : 30-07-01 22:02

så er jeg tilbage He He
PRØV IGEN LASSE og du ved jo nok hvad jeg mener!!!!!
mvh Thomas
--------------------

jeg unlocker nokia'er for 75 kr altid 25 kroner under alle andre, og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr
men ring på 51308219 og lad os få en snak om det bor i nr nebel / Randers
Fredag, Lørdag samt Søndag

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-07-01 22:13

Thomas, hvorfor VIL du ikke høre efter? Det er fint nok du har din
reklame i din signatur, men du må ikke blive ved med at poste sådan
nogle indlæg - tænk hvis alle gjorde det - så ville gruppen drukne.

Jeg har adskillige gange fortalt dig hvordan det danske usenet hænger
sammen - endda på en pæn måde. Du VIL tilsyneladende ikke forstå det?!

Klage afsendt til TDC endnu engang...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 30-07-01 23:00

"nokia-unlockes-75.kr" <unlock@c.dk> wrote in message
> så er jeg tilbage He He
> PRØV IGEN LASSE og du ved jo nok hvad jeg mener!!!!!

*suk*
Ja der er dem der aldrig bliver klogere.

/Dennis

Fra : Brian S Jensen

Dato : 31-07-01 06:24

Hej Hr. Thomas "Unlocker til 75,-...osv"

Jeg har ikke nogen telefon som skal låses op, men hvis jeg havde
haft det - så havde jeg hellere betalt 25,- MERE for at få den
låst op hos én som virker seriøs (som f.eks. Lasse - dog uden at
kende ham)

Den dér slags reklame under bæltestedet fører som regel ikke til
noget godt - det burde jo snart gå op for dig.

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 03-08-01 06:52

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> haft det - så havde jeg hellere betalt 25,- MERE for at få den
> låst op hos én som virker seriøs (som f.eks. Lasse - dog uden at

Så kender du heller ikke Thomas ?
Tak for sidst Thomas det virker fint.
Men hov så virker det Thomas laver jo også, bare 25 kr,- billigere en alle
andre.
NB: kom nu ikke og fortæl mig at jeg quoter forkert og alt muligt andet
pladder.
Hilsen Lars

Fra : Mads Poulsen

Dato : 03-08-01 22:23

"Lars Lauritzen" <lars@lauritzn.dk> skrev i en meddelelse

> NB: kom nu ikke og fortæl mig at jeg quoter forkert og alt muligt andet
> pladder.
> Hilsen Lars

Jo, men.. Det gør du jo!! lær at quote! usenet er din ven!!! ;)
hehe

Mads.