Webudbyder
Fra : Trine Westhoff

Dato : 30-07-01 21:08

Nu har jeg lavet min hjemmeside og vil gerne have mit eget domæne, hvor den
skal lægge.

Jeg ved ikke om det er den rigtige NG, men jeg forsøger.

Er der et godt forslag til valg af webudbyder, da jeg ikke har kendskab til
de forskellige, der findes på markedet.

Det skal være en kombination af billige og stabilt.

På forhånd tak

Trine

Fra : Martin

Dato : 30-07-01 21:26

On Mon, 30 Jul 2001 22:07:41 +0200, "Trine Westhoff"
<ptwesthoff@get2net.dk> wrote:

> [...]
>de forskellige, der findes på markedet.
>
>Det skal være en kombination af billige og stabilt.

Øhm jeg har selv min på en PHP+mysql løsning hos www.a0.dk (Azero) jeg
har ikke haft problemer med hverken for langsom server eller database
og jeg giver 79 kr/mdr som er billigt!

Så jeg ville nok vælge dem.. DOG syns jeg at deres webmail er lidt
sløv.. men så er det jo godt de har POP3 også

--
Bye for now Martin
http://wizprod.com - Billigt webdesign findes her

Fra : Mickey

Dato : 30-07-01 22:05

"Martin" <martini@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Øhm jeg har selv min på en PHP+mysql løsning hos www.a0.dk (Azero) jeg
> har ikke haft problemer med hverken for langsom server eller database
> og jeg giver 79 kr/mdr som er billigt!

her vil jeg, som sædvandlig, ytre mit mishag mod Azero - de er simpelthen
det mest ustabile og underlige sted jeg længe har mødt...

--
|-|$235-|)k - Mickey
Ekstra Bladet om humor:

Fra : Martin

Dato : 31-07-01 01:33

On Mon, 30 Jul 2001 23:04:31 +0200, "Mickey" <news002@susie.dk> wrote:

>"Martin" <martini@mailme.dk> skrev i en meddelelse

>her vil jeg, som sædvandlig, ytre mit mishag mod Azero - de er simpelthen
>det mest ustabile og underlige sted jeg længe har mødt...

Jeg kan så lige sige at den server jeg har min side liggende på ikke
har været nede i 4 mdr nu?

Så hvorfor er det ustabilt?

Fra : Mickey

Dato : 31-07-01 17:36

> Jeg kan så lige sige at den server jeg har min side liggende på ikke
> har været nede i 4 mdr nu?

hva hedder den ? (den jeg er på hedder hanne)

> Så hvorfor er det ustabilt?

Tjaa, det sker at mailen ikke virker helt korrekt, PHP har problemer med
mail() kommandoen, opsætning af nye mail-accounts virker lidt tilfældig og
underlig, overbelastede mailservere betyder at der til nogen kommer to af
hver mail (i perioder) og lign. ting.
For at gøre det fuldendt startede de ud med at "glemme" at sætte IP'en
korrekt til statistik.domæne.dk...

Fra : Marc Eley

Dato : 30-07-01 21:27

in article 6aj97.281$WS1.24664@news.get2net.dk, Trine Westhoff at
ptwesthoff@get2net.dk wrote on 30/07/01 10:07 PM:

> Er der et godt forslag til valg af webudbyder, da jeg ikke har kendskab til
> de forskellige, der findes på markedet.
>
> Det skal være en kombination af billige og stabilt.

Prøv www.dht.dk
Deres mindste pakke koster 16 kr./mnd.

/marc

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-07-01 21:30

Mon, 30 Jul 2001 22:07:41 +0200, skrev "Trine Westhoff"
<ptwesthoff@get2net.dk>:

>Nu har jeg lavet min hjemmeside og vil gerne have mit eget domæne, hvor den
>skal lægge.

Du er bedre hjulpet i news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel, det
er den rigtige gruppe.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Dorthe Sandberg

Dato : 31-07-01 09:59

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]

Endnu en gang er dette spørgsmål kommet op i denne gruppe, jeg syntes at det er
helt på plads at spørge her.
Og endnu en gang vil jeg varmt anbefale Wannafind til hotelløsning. De er
bilige, stabile og har kanongod sevice. Mine varmeste anbefalinger til dem. Du
får 100 MB for kun 39,- pr mrd. Det er gratis at bestille domæne i forbindelse
med hotelløsning, eller gratis at flytte et allerede eksisterende domæne til
http://www.wannafind.dk

Dorthe

- Pædagoiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 31-07-01 10:07

Dorthe Sandberg skrev bla

> Endnu en gang er dette spørgsmål kommet op i denne gruppe, jeg syntes at
det er
> helt på plads at spørge her.

Du syntes det er helt på sin plads at spørge her. Hvad F..... skal vi så
bruge de rette nyhedsgrupper til ?? bla
--
jopa

www.jp-web.dk

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 31-07-01 15:18

Dorthe Sandberg wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> jeg syntes at det er helt på plads at spørge her.

Denne gruppe er til diskussion af HTML og CSS. Diskussion af webhoteller og
udbydere af sådanne hører hjemme i dk.edb.internet.udbydere.webhotel

Naturligvis kan man komme til at vælge den forkerte gruppe - og naturligvis kan
det være nemmere lige at svare på spørgsmålet, fremfor bare bevidstløst at henvise
folk. Men det er næppe hensigtsmæssigt at starte større diskussioner i de forkerte
grupper.

> Og endnu en gang vil jeg varmt anbefale
> Wannafind til hotelløsning.

Ja, det lyder som om du er godt tilfreds

Jeg ved ikke om du har set det, men der er nogle i webhotel gruppen, som har
spurgt dig om dine relationer til Wannafind.

Det vil da være fint hvis du svarede dem. Det er naturligvis helt i orden at man
ytrer sig som tilfreds kunde, og det er da også i orden at man deler ud af sine
erfaringer uanset hvordan relationerne er. Omvendt er det rart at kende folks
tilhørsforhold hvis man skal tage imod gode råd.

De venligste hilsner
Jonas

Fra : Peter

Dato : 31-07-01 09:33

> Er der et godt forslag til valg af webudbyder, da jeg ikke har kendskab til
> de forskellige, der findes på markedet.
>
> Det skal være en kombination af billige og stabilt.

Jeg har kørt med digiweb i 3 år og er godt tilfreds.
http://www.digiweb.dk/

--
Venlig hilsen

Peter Heinzl

Cgi Shop
Mail: peter@cgi-shop.dk
web: www.cgi-shop.dk

Fra : jopa

Dato : 31-07-01 09:48

Peter skrev..
> Jeg har kørt med digiweb i 3 år og er godt tilfreds.
> http://www.digiweb.dk/

Tag dog og stop den snak. Det har ikke en skid med HTML at gøre eller hvad

jopa

www.jp-web.dk