|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Et offer for »tonen« Fra : Per Rønne
 | 
 Dato :  28-03-09 19:39
 | 
 |  | 
 
            Ja, et offer for »tonen« fra 80erne:
 <http://www.sappho.dk/ray-honeyford.htm> hvor det var ildeset at nære tvivl om multikulturalismens velsignelser.
 Som man husker fra for 20 år siden i København, belejrede BZere et
 studie, hvor kultursociologen Eyvind Vesselboe deltog i en udsendelse.
 Multikulturalisterne opfattede ham nærmest som en kryptonazist og i
 hvert fald som en racist.
 Alt hvad han havde gjort var at lave en prognose over antallet af
 indvandrere og efterkommere, en prognose man mente malede fanden på
 væggen - men det viste sig at antallet voksede endnu mere.
 Vesselboe er i dag en anset folketingsmand fra Venstre, som i
 udlændingepolitikken står for moderationen selv.
 I UK fik Ray Honeyford i 1984 ødelagt sit liv, efter at han i en artikel
 havde fortalt sandheden.
 -- 
 Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe est
            
             |  |  | 
  Ukendt (28-03-2009) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  28-03-09 19:53
 | 
 |  | 
 
            "Per Rønne" wrote:
 > Ja, et offer for »tonen« fra 80erne:
 >
 > <http://www.sappho.dk/ray-honeyford.htm> >
 > hvor det var ildeset at nære tvivl om multikulturalismens
 > velsignelser.
 >
 > Som man husker fra for 20 år siden i København, belejrede BZere et
 > studie, hvor kultursociologen Eyvind Vesselboe deltog i en udsendelse.
 > Multikulturalisterne opfattede ham nærmest som en kryptonazist og i
 > hvert fald som en racist.
 >
 > Alt hvad han havde gjort var at lave en prognose over antallet af
 > indvandrere og efterkommere, en prognose man mente malede fanden på
 > væggen - men det viste sig at antallet voksede endnu mere.
 >
 > Vesselboe er i dag en anset folketingsmand fra Venstre, som i
 > udlændingepolitikken står for moderationen selv.
 >
 > I UK fik Ray Honeyford i 1984 ødelagt sit liv, efter at han i en
 > artikel havde fortalt sandheden.
 A propos sandheden, så kan man se at den ikke ligefrem breder sig i 
 Politiken - og Politiken-segmentet, - mange af deres artikler er SÅ langt 
 ude i bortforklaringer, at det kun kan karakteriseres som villet løgn, for 
 så dumme som de fremstiller sig, kan ingen være.
 Læs evt om deres påståede lighed mellem Muhammedaffæren og en 
 "tegningsaffære" i USA. De forsøger åbenbart bevidst at gøre folk så dumme, 
 at de ikke kan se skoven for bare træer.
 Stening er en teknisk umulighed hævder imam Pedersen, og bliver applauderet 
 af Rune Engelbreth, - Seidenfaden mener det er "det samme" at gå ind for 
 stening, som at æde en oblat.
 Jihad betyder ikke hellig krig- tanken, som nogle af vores herværende 
 velmere har været ude med flere gange, - løgn over løgn, i den gode sags 
 tjeneste.
 Ja, dem der overfaldt Vesselboe hævder i dag at: "der har aldrig været 
 problemer med at diskutere indvandringen", og de rødmer ikke engang.
            
             |  |  | 
  Poul E Hansen (28-03-2009) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Poul E Hansen
 | 
 Dato :  28-03-09 13:45
 | 
 |  | On 28 Mar., 19:39, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
 > Ja, et offer for »tonen« fra 80erne:
 
 Eller måske blot for at påpege reele (mulige) problemer. Nogle gør det
 i en ordenlig tone.
 
 
 |  |  | 
  @ ' (29-03-2009) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra :  @ '
 | 
 Dato :  29-03-09 14:06
 | 
 |  | 
 
            On Sat, 28 Mar 2009 19:39:15 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
 wrote:
 >Ja, et offer for »tonen« fra 80erne:
 >
 ><http://www.sappho.dk/ray-honeyford.htm> et klart eksempel på at man stadigvæk "skyder" den budbringer der
 bringer dårligt(det man ikke VIL høre) nyt
 >Alt hvad han havde gjort var at lave en prognose over antallet af
 >indvandrere og efterkommere, en prognose man mente malede fanden på
 >væggen - men det viste sig at antallet voksede endnu mere.
 ligeså med M. Glistrup - han fremskrivninger blev også brugt til
 personangreb mod manden
 -- 
 If you want to make peace, you don't talk to your friends. 
 You talk to your enemies.
 /Moshe Dayan/
            
             |  |  | 
  Malene P (29-03-2009) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Malene P
 | 
 Dato :  29-03-09 14:58
 | 
 |  | 
 " @ '" <12@invvalid.invalid> skrev i en meddelelse
 news:9dsus4l0sipv5lnrbliu4u8jcmd94usu42@4ax.com...
 > On Sat, 28 Mar 2009 19:39:15 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
 > wrote:
 >
 > >Ja, et offer for »tonen« fra 80erne:
 > >
 > ><http://www.sappho.dk/ray-honeyford.htm> >
 >
 > et klart eksempel på at man stadigvæk "skyder" den budbringer der
 > bringer dårligt(det man ikke VIL høre) nyt
 >
 >
 > >Alt hvad han havde gjort var at lave en prognose over antallet af
 > >indvandrere og efterkommere, en prognose man mente malede fanden på
 > >væggen - men det viste sig at antallet voksede endnu mere.
 >
 >
 > ligeså med M. Glistrup - han fremskrivninger blev også brugt til
 > personangreb mod manden
 Måske blev hans fremskrivninger heller ikke udtrykt på den mest elegante
 måde? Men det ændrer jo ikke på, at manden et langt stykke hen ad vejen
 havde ret og var forud for sin tid.
 Malene P
            
             |  |  | 
   @ ' (29-03-2009) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra :  @ '
 | 
 Dato :  29-03-09 17:41
 | 
 |  | 
 
            On Sun, 29 Mar 2009 15:57:30 +0200, "Malene P"
 <malenekors@hotmail.com> wrote:
 >
 >" @ '" <12@invvalid.invalid> skrev i en meddelelse
 >news:9dsus4l0sipv5lnrbliu4u8jcmd94usu42@4ax.com...
 >> On Sat, 28 Mar 2009 19:39:15 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
 >> wrote:
 >>
 >> >Ja, et offer for »tonen« fra 80erne:
 >> >
 >> ><http://www.sappho.dk/ray-honeyford.htm> >>
 >>
 >> et klart eksempel på at man stadigvæk "skyder" den budbringer der
 >> bringer dårligt(det man ikke VIL høre) nyt
 >>
 >>
 >> >Alt hvad han havde gjort var at lave en prognose over antallet af
 >> >indvandrere og efterkommere, en prognose man mente malede fanden på
 >> >væggen - men det viste sig at antallet voksede endnu mere.
 >>
 >>
 >> ligeså med M. Glistrup - han fremskrivninger blev også brugt til
 >> personangreb mod manden
 >
 >Måske blev hans fremskrivninger heller ikke udtrykt på den mest elegante
 >måde? Men det ændrer jo ikke på, at manden et langt stykke hen ad vejen
 >havde ret og var forud for sin tid.
 det ændrer heller ikke på at uanset ordvalg og tone så havde M.
 Glistrup og andre jo ret
 deres modstandere har aldrig af indlysende årsager haft modargumenter
 så tonen fra især venstrekanten har været meget beskidt og aldeles
 utorværdig
 OG - når det lige netop angår tonen i debatten så kan man jo læse
 "Ondskabens Ikon" og ved selvsyn konstatere hvem der IKKE er stuerene
 -- 
 If you want to make peace, you don't talk to your friends. 
 You talk to your enemies.
 /Moshe Dayan/
            
             |  |  | 
  Kim Larsen (29-03-2009) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Larsen
 | 
 Dato :  29-03-09 14:46
 | 
 |  | 
 
            ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
 news:1ixazqr.13efjv517d16q2N%per@RQNNE.invalid
 > Ja, et offer for »tonen« fra 80erne:
 >
 > <http://www.sappho.dk/ray-honeyford.htm> >
 > hvor det var ildeset at nære tvivl om multikulturalismens
 > velsignelser.
 >
 > Som man husker fra for 20 år siden i København, belejrede BZere et
 > studie, hvor kultursociologen Eyvind Vesselboe deltog i en udsendelse.
 > Multikulturalisterne opfattede ham nærmest som en kryptonazist og i
 > hvert fald som en racist.
 >
 > Alt hvad han havde gjort var at lave en prognose over antallet af
 > indvandrere og efterkommere, en prognose man mente malede fanden på
 > væggen - men det viste sig at antallet voksede endnu mere.
 >
 > Vesselboe er i dag en anset folketingsmand fra Venstre, som i
 > udlændingepolitikken står for moderationen selv.
 >
 > I UK fik Ray Honeyford i 1984 ødelagt sit liv, efter at han i en
 > artikel havde fortalt sandheden.
 Og i dag er indvandrere ofre for "tonen", den møghamrende racistiske "tone" 
 man blandt hører på her i dk.politik dag efter dag efter dag efter dag efter 
 dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag 
 efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter 
 dag efter dag efter dag efter dag, som om folk ikke har andet at få deres 
 tilværelse til at gå med end at klynke over de indvandrere evig og konstant.
 -- 
 Kim Larsen
 Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
 Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com
            
             |  |  | 
  Malene P (29-03-2009) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Malene P
 | 
 Dato :  29-03-09 14:56
 | 
 |  | 
 "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
 news:gqnu2p$qor$1@news.datemas.de...
 > ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
 > news:1ixazqr.13efjv517d16q2N%per@RQNNE.invalid
 > > Ja, et offer for »tonen« fra 80erne:
 > >
 > > <http://www.sappho.dk/ray-honeyford.htm> > >
 > > hvor det var ildeset at nære tvivl om multikulturalismens
 > > velsignelser.
 > >
 > > Som man husker fra for 20 år siden i København, belejrede BZere et
 > > studie, hvor kultursociologen Eyvind Vesselboe deltog i en udsendelse.
 > > Multikulturalisterne opfattede ham nærmest som en kryptonazist og i
 > > hvert fald som en racist.
 > >
 > > Alt hvad han havde gjort var at lave en prognose over antallet af
 > > indvandrere og efterkommere, en prognose man mente malede fanden på
 > > væggen - men det viste sig at antallet voksede endnu mere.
 > >
 > > Vesselboe er i dag en anset folketingsmand fra Venstre, som i
 > > udlændingepolitikken står for moderationen selv.
 > >
 > > I UK fik Ray Honeyford i 1984 ødelagt sit liv, efter at han i en
 > > artikel havde fortalt sandheden.
 >
 > Og i dag er indvandrere ofre for "tonen", den møghamrende racistiske
 "tone"
 > man blandt hører på her i dk.politik dag efter dag efter dag efter dag
 efter
 > dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag
 > efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag
 efter
 > dag efter dag efter dag efter dag, som om folk ikke har andet at få deres
 > tilværelse til at gå med end at klynke over de indvandrere evig og
 konstant.
 Idiot!
 Malene P
            
             |  |  | 
  Ukendt (29-03-2009) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  29-03-09 15:45
 | 
 |  | 
 
            "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen 
 news:gqnu2p$qor$1@news.datemas.de...
 > ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
 > news:1ixazqr.13efjv517d16q2N%per@RQNNE.invalid
 >> Ja, et offer for »tonen« fra 80erne:
 >>
 >> <http://www.sappho.dk/ray-honeyford.htm> >>
 >> hvor det var ildeset at nære tvivl om multikulturalismens
 >> velsignelser.
 >>
 >> Som man husker fra for 20 år siden i København, belejrede BZere et
 >> studie, hvor kultursociologen Eyvind Vesselboe deltog i en 
 >> udsendelse.
 >> Multikulturalisterne opfattede ham nærmest som en kryptonazist og i
 >> hvert fald som en racist.
 >>
 >> Alt hvad han havde gjort var at lave en prognose over antallet af
 >> indvandrere og efterkommere, en prognose man mente malede fanden på
 >> væggen - men det viste sig at antallet voksede endnu mere.
 >>
 >> Vesselboe er i dag en anset folketingsmand fra Venstre, som i
 >> udlændingepolitikken står for moderationen selv.
 >>
 >> I UK fik Ray Honeyford i 1984 ødelagt sit liv, efter at han i en
 >> artikel havde fortalt sandheden.
 >
 > Og i dag er indvandrere ofre for "tonen", den møghamrende racistiske 
 > "tone" man blandt hører på her i dk.politik dag efter dag efter dag 
 > efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag 
 > efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag 
 > efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag, som om 
 > folk ikke har andet at få deres tilværelse til at gå med end at klynke 
 > over de indvandrere evig og konstant.
 >
 Desuden tog Vesselbo helt fejl i sine forudsigelser - og hvad 
 "sandheden" er, er jo et spørgsmål om fortolkning.
            
             |  |  | 
   Martin Larsen (29-03-2009) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Larsen
 | 
 Dato :  29-03-09 18:39
 | 
 |  | 
 
            "Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i meddelelsen 
 news:49cf8964$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 > "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen 
 > news:gqnu2p$qor$1@news.datemas.de...
 >> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
 >> news:1ixazqr.13efjv517d16q2N%per@RQNNE.invalid
 >>> Ja, et offer for »tonen« fra 80erne:
 >>>
 >>> <http://www.sappho.dk/ray-honeyford.htm> >>>
 >>> hvor det var ildeset at nære tvivl om multikulturalismens
 >>> velsignelser.
 >>>
 >>> Som man husker fra for 20 år siden i København, belejrede BZere et
 >>> studie, hvor kultursociologen Eyvind Vesselboe deltog i en udsendelse.
 >>> Multikulturalisterne opfattede ham nærmest som en kryptonazist og i
 >>> hvert fald som en racist.
 >>>
 >>> Alt hvad han havde gjort var at lave en prognose over antallet af
 >>> indvandrere og efterkommere, en prognose man mente malede fanden på
 >>> væggen - men det viste sig at antallet voksede endnu mere.
 >>>
 >>> Vesselboe er i dag en anset folketingsmand fra Venstre, som i
 >>> udlændingepolitikken står for moderationen selv.
 >>>
 >>> I UK fik Ray Honeyford i 1984 ødelagt sit liv, efter at han i en
 >>> artikel havde fortalt sandheden.
 >>
 >> Og i dag er indvandrere ofre for "tonen", den møghamrende racistiske 
 >> "tone" man blandt hører på her i dk.politik dag efter dag efter dag efter 
 >> dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag 
 >> efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag 
 >> efter dag efter dag efter dag efter dag efter dag, som om folk ikke har 
 >> andet at få deres tilværelse til at gå med end at klynke over de 
 >> indvandrere evig og konstant.
 >>
 >
 > Desuden tog Vesselbo helt fejl i sine forudsigelser - og hvad "sandheden" 
 > er, er jo et spørgsmål om fortolkning.
 >
 Vesselbo påviste at frit efter min hukommelse at 97% af 2.g'ere valgte 
 ægtefælle indavlsprogram fra hjemlandsbyen, med alt hvad der hører til af 
 familiesammenføringer etc. Det var ikke en prognose men fakta.
 Mvh
 Martin
            
             |  |  | 
    P.N (29-03-2009) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : P.N
 | 
 Dato :  29-03-09 18:48
 | 
 |  | 
 "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
 news:49cfb23e$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
 >> Desuden tog Vesselbo helt fejl i sine forudsigelser - og hvad "sandheden"
 >> er, er jo et spørgsmål om fortolkning.
 >
 > Vesselbo påviste at frit efter min hukommelse at 97% af 2.g'ere valgte
 > ægtefælle indavlsprogram fra hjemlandsbyen, med alt hvad der hører til af
 > familiesammenføringer etc. Det var ikke en prognose men fakta.
 >
 
 Du mener lige som danskeren der bor pakistan eller Kenya der vælger en blond
 dansker som livsledsager.
 
 
 
 
 |  |  | 
     Kim2000 (29-03-2009) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim2000
 | 
 Dato :  29-03-09 19:09
 | 
 |  | 
 "P.N" <pn@tmail.dk> skrev i en meddelelse
 news:49cfb473$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
 >
 > "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
 > news:49cfb23e$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
 >>> Desuden tog Vesselbo helt fejl i sine forudsigelser - og hvad
 >>> "sandheden" er, er jo et spørgsmål om fortolkning.
 >>
 >> Vesselbo påviste at frit efter min hukommelse at 97% af 2.g'ere valgte
 >> ægtefælle indavlsprogram fra hjemlandsbyen, med alt hvad der hører til af
 >> familiesammenføringer etc. Det var ikke en prognose men fakta.
 >>
 >
 > Du mener lige som danskeren der bor pakistan eller Kenya der vælger en
 > blond dansker som livsledsager.
 
 Forskellen er bare den at når ægtefællen kommer til landet kommer denne ikke
 kun til et fremmede land med fremmede kultur, men ligeledes omtrent 500 år
 frem i tiden.
 
 Når danskeren tager en sin ægtefælle med til ulandet, så er det en gevinst
 for ulandet.
 
 
 
 
 |  |  | 
     Ivannof (31-03-2009) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ivannof
 | 
 Dato :  31-03-09 21:21
 | 
 |  | 
 "P.N" <pn@tmail.dk> skrev i en meddelelse
 news:49cfb473$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
 >
 > "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
 > news:49cfb23e$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
 >>> Desuden tog Vesselbo helt fejl i sine forudsigelser - og hvad
 >>> "sandheden" er, er jo et spørgsmål om fortolkning.
 >>
 >> Vesselbo påviste at frit efter min hukommelse at 97% af 2.g'ere valgte
 >> ægtefælle indavlsprogram fra hjemlandsbyen, med alt hvad der hører til af
 >> familiesammenføringer etc. Det var ikke en prognose men fakta.
 >>
 >
 > Du mener lige som danskeren der bor pakistan eller Kenya der vælger en
 > blond dansker som livsledsager.
 Hvorfor gifter de sig ikke med de allerede herboende? Der er jo masser.
 Hvorfor skal det være med en fætter eller kusine fra hjemlandsbyen?
 
 Hilsen Ivan
 
 
 
 
 |  |  | 
   Ukendt (29-03-2009) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  29-03-09 20:22
 | 
 |  | 
 
            Arne H. Wilstrup wrote:
 > "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
 > news:gqnu2p$qor$1@news.datemas.de...
 >> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
 >> news:1ixazqr.13efjv517d16q2N%per@RQNNE.invalid
 >>> Ja, et offer for »tonen« fra 80erne:
 >>>
 >>> <http://www.sappho.dk/ray-honeyford.htm>  >
 > Desuden tog Vesselbo helt fejl i sine forudsigelser - og hvad
 > "sandheden" er, er jo et spørgsmål om fortolkning.
 Vesselbo ramte helt utroligt plet, hans tal var en lille smule for små.
 Fakta er IKKE et spørgsmål om fortolkning, - tror du vi lever i 
 Sovjetunionen.
            
             |  |  | 
 |  |