Ekstern USB-ide skuffe....
Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 30-07-01 17:55

Hejsa..

Jeg har en ekstern USB-ide skuffe - en box man kan sætte alle ide-enheder
ind i og så kan den tilsluttes USB porten...

Hvor finder jeg drivers til denne for DOS???

Jeg har nemlig en bærbar uden CD-Rom drev.. Den skulle gerne formateres og
smides win2k ind på... Det kan jeg vil kun gøre ved at bruge win2k start
disketter + drivers til min USB CD-Rom???

Mvh Ulrik

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 31-07-01 01:27

Hmm hvis du kan få din USB til at fungere i DOS (prøv med en f8 i opstarten
og så prøv at se om den virker under kommando-prompten der INDEN du
formaterer)... så jo så er det løsningen... sad lige og spekulerede... der
er vel egentlig ikke andre måder... måske bruge partition magic og så lave
en lille partition på 700 mb og lægge win2k cd'en derpå, og så formatere det
gamle drev, så du ender med 2 drev... et der er formateret og et andet der
kun indeholder win2k cd'en...

MVh

Christian