T-bird 1000 Mhz + CT-7VDJ2
Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 30-07-01 17:29

Hej.

Jeg vil lige høre om der er nogle, der ved om man skal have en 300 W
strømforsyning for at bruge en T-bird 1000 Mhz.

Derudover vil jeg høre om der er nogle, som har erfaring med Chaintechs
CT-7VJD2 ATX bundkort med VIA's nye KT 266 chipset

/Jean Christophe

Fra : TRW

Dato : 30-07-01 20:18

> Jeg vil lige høre om der er nogle, der ved om man skal have en 300 W
> strømforsyning for at bruge en T-bird 1000 Mhz.

Det skal du.

Kører selv med en.

MVH
TRW

Fra : Lasse Kjærsgaard

Dato : 31-07-01 00:04

Hej

Man skal ikke nødvendigvis have en 300w PSU for at trække en 1000 mhz. Jeg
kører selv med en 235w PSU fra Aopen, på en 1200 mhz T-bird uden problemer.
Derudover har jeg 2 HDD, en brænder, en cdrom, Geforce2mx og andre småting.

MVH
Lasse Kjærsgaard

Fra : Kim Larsen

Dato : 31-07-01 05:24

Der er nogen der siger at det ikke er strængt nødvendigt hvis du ikke har
SCSI, for så er der ikke de store mulighed for at køre med mange drev på en
gang ??

Kim Larsen