MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
PDF Printes ud Blanke
Fra : Peter Hansen

Dato : 20-05-09 08:34

Hej,

Min XP pro SP2 maskine har adobe Reader 8.12 installeret, og lige pludselig
for nogle uger siden begyndte den at printe volapyg (en masse uforstålige
tegn) ud når jeg ville udprinte en PDF fil.

Jeg har læst en del på nettet om det, og ser der er personer helt tilbage
til version 7 der beskriver dette problem, men der er i de tråde jeg har
læst ikke været en konkredt løsning på problemet.

Under mine test begyndte den at printe blanke sider ud, i stedet for den
tekst der stod i PDF dokumentet, så satte jeg den til at printe ud som foto,
hvilket forlænger printetiden betydeligt, men da er siden blank.

Printeren er en Brother 7050N som er sluttet til mit netværk.

Sætter jeg min bærbare på nettet printer den fint pdf dokumenter ud på
printeren.

Er der en der ved noget om løsningen på det problem?

Peter..

Fra : simon

Dato : 20-05-09 08:42

Peter Hansen skrev:
> [...]
> printeren.
>
> Er der en der ved noget om løsningen på det problem?

Du kunne evt. prøve at slette den gamle version 7, og installere den
nye version 9.x.x

mvh
simon

Fra : simon

Dato : 20-05-09 08:51

simon skrev:

> Du kunne evt. prøve at slette den gamle version 7, og installere den
> nye version 9.x.x
>
> mvh
> simon
rettelse: slette din version 8.12
/simon

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-09 12:05

"Peter Hansen" <PeterQHansen@forum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> printeren.
>
> Er der en der ved noget om løsningen på det problem?

Hej Peter

Jeg har haft samme problem med min HL2700CN
Jeg fandt en løsning på Brothers hjemmeside
Prøv om det også virker til din

http://welcome.solutions.brother.com/BSC/public/eu/gb/en/faq/faq/000000/000700/000038/faq000738_002.html?reg=eu&Printable=true&c=gb&lang=en&Branch=BIE&prod=HL2700CN_ALL

Mvh
Michael