Wingate - priser?
Fra : Nordfyns Ungdomsskol~

Dato : 30-07-01 10:30

Var der ikke engang en freeware version af Wingate????
www.wingate.com kan jeg kun finde Free 30-day trial versioner

Morten

Fra : Dennis Bak Andersen

Dato : 30-07-01 19:00

"Nordfyns Ungdomsskole" <nfu@post4.tele.dk> wrote in message
> Var der ikke engang en freeware version af Wingate????
> På www.wingate.com kan jeg kun finde Free 30-day trial versioner

Det har i hvert fald været lang tid siden... Jeg brugte wingate en kort
overgang for over et år siden.. Denne var i en 30 dages prøve version... Nu
kender jeg intet til setup og ønsker mht. funktionalitet, men snakker vi
udelukkende internet-deling, så følger et modul til internet deling med
win98, funktionen er implementeret i Win2k og best of all... Linux ;)

Mvh. Dennis B. Andersen

Fra : Peter Vogt

Dato : 31-07-01 21:36

Hvad med en accessproxy!! Den er rigtig nemme at starte med!

Hvis det nu er børneværelset man gerne vil dele til så er produktet perfekt,
så kan man også forbyde de frække sider.

MVH Peter

Fra : Nordfyns Ungdomsskol~

Dato : 01-08-01 08:28

Hej Peter