MS Windows
briani 27239
start
Fra : Jørgen

Dato : 17-05-09 08:13

i Windows xp kunne man ligge en ikon ind i start, så den startede op
hver gang man åbnede Windows.
Hvordan gør man det i Vista?

På forhånd taj
fra
Jørgen

Fra : Ole C

Dato : 17-05-09 08:52

Jørgen skrev blandt andet:

> i Windows xp kunne man ligge en ikon ind i start, så den startede op
> hver gang man åbnede Windows.
> Hvordan gør man det i Vista?

På samme måde

--
vh
Ole C

Fra : Jørgen

Dato : 18-05-09 08:10

Ole C skrev:

> På samme måde

Ja det er meget godt, men jeg kan ikke finde mappen Start

fra
Jørgen

Fra : Ole C

Dato : 18-05-09 08:13

Jørgen skrev blandt andet:

> Ja det er meget godt, men jeg kan ikke finde mappen Start

Mærkværdigt.
Prøv at skifte Start-menuen til klassisk visning.

--
vh
Ole C

Fra : Jørgen

Dato : 18-05-09 10:39

Ole C skrev:

> Mærkværdigt.
> Prøv at skifte Start-menuen til klassisk visning.

Det hjælper ikke, mappen start kan jeg ikke finde

fra
Jørgen

Fra : J

Dato : 18-05-09 11:52

"Jørgen" <frieri@os.dk> skrev i en meddelelse

> Det hjælper ikke, mappen start kan jeg ikke finde
>
> --
> Mvh
> fra
> Jørgen

Det er sikkert for let, men prøv at højreklikke på Start-knappen.

Fra : Ole C

Dato : 18-05-09 13:26

Jørgen skrev blandt andet:

> Det hjælper ikke, mappen start kan jeg ikke finde

Mystisk - men mon ikke du bare kan oprette den?

--
vh
Ole C

Fra : J

Dato : 18-05-09 13:42

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> Mystisk - men mon ikke du bare kan oprette den?
>
> --
> vh
> Ole C

Er det dit tredje eller fjerde gæt? Ved du noget?

Fra : emjeppesen

Dato : 18-05-09 14:32

J skrev:

>Er det dit tredje eller fjerde gæt? Ved du noget?

Du er en flab, men svaret er udmærket.

Hilsen emj

Fra : Ole C

Dato : 18-05-09 21:14

emjeppesen skrev blandt andet:

> [...]

Ih ja.

> Du er en flab, men svaret er udmærket.
>
> Hilsen emj

D'herrer har måske svaret på hvorfor Start ikke findes i OP's Startmenu?

--
vh
Ole C

Fra : J

Dato : 18-05-09 22:57

> Ih ja.

> D'herrer har måske svaret på hvorfor Start ikke findes i OP's Startmenu?
>
> --
> vh
> Ole C

Så våser Ole C igen. Igen.