MS Windows
briani 27239
underlig errormeddelelse. WinXPproSP3
Fra : Paul-J

Dato : 16-05-09 21:52

"Meddelelses.DLL er ikke blevet registreret.
Programmet kan ikke fungere korrekt"

Det kommer under forsøg på at koble sig til et trådløst netværk som kører helt fint med
2 andre bærbar.
Den ene med winXp, den anden med Vista.
Routeren er konfigureret helt normalt. Pass-phrase er OK.

Maskinen er en Dell latitude D600 som vi fik foræret fra min datters arbejdsplads.
Den er blevet renset for al software. Måske har de kørt på et prof.netværk med den ?
Vi prøvede at hente nyeste Dell driver - ingen forskel.

Nogen forslag ?

Fra : Ole C

Dato : 16-05-09 22:28

Paul-J skrev blandt andet:

> [...]
> et
> prof.netværk med den ? Vi prøvede at hente nyeste Dell driver - ingen

En helt frisk installation vil under alle omstændigheder være en god idé på
sådan en tidligere firma-computer....

--
vh
Ole C

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-05-09 23:02

Paul-J skrev:

> Maskinen er en Dell latitude D600 som vi fik foræret fra min datters
> arbejdsplads.

Jeg har et par D610.

Jeg har en cd med en 6-8 drivere til dem som jeg skal inst. efter hver
format..

> Den er blevet renset for al software. Måske har de kørt på et
> prof.netværk med den ? Vi prøvede at hente nyeste Dell driver - ingen
> forskel.
> Nogen forslag ?

Hvis du skal logge på skal du (på mine) vælge Start => Alle programmer =>
Dell wireless => Dell wireless WLAN card utility.

Dérfra går det af sig selv (kører med Netgear-routere )
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 16-05-09 23:10

Paul-J skrev:

> Nogen forslag?

Ja, lav en helt frisk installation - sidder der ikke et
licensmærke på kabinettet?

> fik foræret fra min datters arbejdsplads

Den kan være sat op med de mærkeligste
netværkskonfigurationer - derfor er en helt ny
installation det mest fornuftige - så slipper I også
af med tidligere tiders problemer.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Paul-J

Dato : 17-05-09 10:36

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Den kan være sat op med de mærkeligste
> netværkskonfigurationer - derfor er en helt ny
> installation det mest fornuftige - så slipper I også

Jeg har spejdet rundt i system32mappen i håb om at finde den dll som ikke er
registreret.
Så ville jeg prøve Kør regsvr.......
Men jeg kunne ikke finde noget.
Det er de forbandede oversættere som ødelægger alle filnavne i den tro at det hjælper os
danskere.....

Det ender nok med en reformat + geninstallering.

Selvom D600 er flere år gammel er den bedre til seriøst arbejde end de fleste nye
bærbar.
De har kun 800 pixels i skærmhøjde mod 1050 på denne D600.

Fri os fra Widescreen vanviddet !

Fra : Allan Vebel

Dato : 17-05-09 22:58

Paul-J skrev:

> Det ender nok med en reformat + geninstallering.

Godt! Det er den mest fornuftige disposition.

--
Allan Vebel
Skal vi mødes?