MS Windows
briani 27239
Program til at downloade mange videofiler ~
Fra : Jesper

Dato : 30-04-09 06:03

Hej.

Findes der et program som kan downlaode en masse videofiler fra en
hjemmeside.

Jeg har adgang til en side, hvor der ligge mange videofiler, som jeg gerne
vil downloade.

Jeg kan naturligvis downloade hver enkelt video ved at klikke på det
pågældende link, men det vil jo være meget lettere, hvis der findet et
program, som kan klare det.

Kan huske for en dek år siden, at jeg havde et program, som kunne downloade
alle billeder fra en side - så tænkte jeg, at det måske også findes til
videoer....

Mvh

Jesper.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 30-04-09 09:07

Jesper formulated on torsdag :

> [...]
> Jeg kan naturligvis downloade hver enkelt video ved at klikke på det
> pågældende link, men det vil jo være meget lettere, hvis der findet et

FlashGet, OrbitDownloader eller HTTrack

Prøv med FlashGet. Så kan du højreklikke på siden og vælge "Download
all..." og derefter vælge alle filer af en bestemt type.

http://www.flashget.com/en/download.htm
http://www.orbitdownloader.com/download.htm
http://httrack.com/

--

Lars Jørgensen

Fra : Hagar

Dato : 30-04-09 09:49

"Jesper" <Christop@post1**.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan huske for en dek år siden, at jeg havde et program, som kunne
> downloade alle billeder fra en side - så tænkte jeg, at det måske også

Teleport pro ?
http://www.tenmax.com/teleport/pro/home.htm

Hagar

Fra : Mads

Dato : 30-04-09 15:56

Download Accelerator fra Speedbit.com

Den er gratis

mvh Mads

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-04-09 22:37

> [...]

>Jeg kan naturligvis downloade hver enkelt video ved at klikke på det
>pågældende link, men det vil jo være meget lettere, hvis der findet et

Hvis du bruger Firefox:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/201

Fra : bannimann

Dato : 01-05-09 05:57

> [...]
>
> Kan huske for en dek år siden, at jeg havde et program, som kunne
> downloade alle billeder fra en side - så tænkte jeg, at det måske også

Hvis du bruger FF, så er "DownThemAll" ell. "DownLoadHelper" ganske ferme
til opgaven

- hvis du bruger både FF og IE, så er "Orbit" perfekt - den er uafhængig af
Browseren og gør også et godt arbejde.