MS Windows
briani 27239
VMS Idle
Fra : Infinity

Dato : 28-04-09 13:21

I weekenden skiftede jeg fra Nero 6 til Nero 7 SE pga nyt dvd drev, hvor den
fulgte med.

Siden har jeg haft et problem, når jeg slukker PC'en, idet jeg får at vide
at VMS Idle ikke er afsluttet og det skal gøres manuelt før jeg slukker.

Jeg aner ikke hvor det VMS Idle kommer fra, nogen der kender en løsning på
problemet?

WindowsXP, SP3, DK

--
/Infinity

Fra : Stampe

Dato : 28-04-09 16:09

"Infinity" <Infinity@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg aner ikke hvor det VMS Idle kommer fra, nogen der kender en løsning på

Sæt et flueben i den grå boks hvor der står vis ikke denne meddelse igen.
Kør evt. msconfig og deaktivér NMindekseringservice .

Sådan kom jeg udenom det engang..

Mvh
Allan

Fra : Infinity

Dato : 28-04-09 19:40

Stampe wrote:
> [...]
> Sæt et flueben i den grå boks hvor der står vis ikke denne meddelse
> igen. Kør evt. msconfig og deaktivér NMindekseringservice .

Takker for hurtigt svar.
Jeg fandt ikke lige ud af hvilken grå boks med 'vis ikke denne meddelelse'.

Jeg må da junne finde det sted hvor VMS bliver startet op og så fjerne det
der.
Vil det ikke være bedre og så vælge Normal start i MSConfig ?
--
/Infinity

Fra : Stampe

Dato : 29-04-09 01:37

> [...]
> der.
> Vil det ikke være bedre og så vælge Normal start i MSConfig ?
Hvilken Windows version kører du med?
Mvh
Allan

Fra : Infinity

Dato : 29-04-09 11:37

Stampe wrote:
> "Infinity" <Infinity@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Hvilken Windows version kører du med?
> Mvh
> Allan
WindowsXP, SP3, DK

Men det kører fint nu, MSConfig boxen kommer ikke frem ved start og WMS Idle
ejheller ved slut.
Endnu en gang tak for hjælpen.
--
/Infinity