MS Windows
briani 27239
Finde kode til MSOffice på maskine med rei~
Fra : Kurt G

Dato : 08-04-09 17:40

Jeg har haft maskinnedbrud på en stationær med Win XP og har nu
geninstalleret XP igen.

Nu vil jeg gerne installerer MSOffice igen, har jeg mistet koderne til
programmet.
Jeg har prøvet programmet SIW for at finde koderne, men det finder kun koder
til de programmer, der er i registreringsdatabasen.

Inden geninstallation af XP lavede jeg en komplet kopi af hele c-drevet på
et andet drev, så her skulle også registreringsdatabasen gerne findes.

Er det muligt på en eller anden måde at finde koderne til MSOffice i kopien
af det gamle c-drev?

Mvh Kurt

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-04-09 21:35

Kurt G skrev:

> Er det muligt på en eller anden måde at finde
> koderne til MSOffice i kopien af det gamle
> c-drev?

Ja, hvis du kan boote op på den, eventuelt i
fejlsikret tilstand.

Prøv at finde programmet Keyfinder fra Magical
Jelly Bean - det kan finde den slags.

Husk at gemme koden til næste gang

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Kurt G

Dato : 09-04-09 11:12

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> Ja, hvis du kan boote op på den, eventuelt i
> fejlsikret tilstand.

Problemet var netop, at jeg ikke på nogen måde kunne starte WinXP op på
c-drevet. Derfor måtte jeg installere på ny og den gamle
registreringsdatabase blev nok overskrevet ved den lejlighed.

> Prøv at finde programmet Keyfinder fra Magical
> Jelly Bean - det kan finde den slags.

Det vil jeg prøve, men hvis den bruger den øjeblikkelige
registreringsdatabase, hjælper det nok ikke meget!

> Husk at gemme koden til næste gang

Også det vil jeg gøre mig umage med!

> --
> Allan Vebel
> http://html-faq.dk
> http://vebel.dk

Mvh Kurt

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 09-04-09 08:36

On Wed, 8 Apr 2009 18:40:09 +0200, "Kurt G" <kurt3@guldbaek,net>
wrote:

> [...]
>Jeg har prøvet programmet SIW for at finde koderne, men det finder kun koder
>til de programmer, der er i registreringsdatabasen.
Søg efter offline registry editor, så kan du finde noget der kan åbne
din reg. database og hive de data ud du ønsker.
Hvor key til MSoffies er i reg. databasen ved jeg ikke.

/Hans

Fra : wx

Dato : 09-04-09 09:44

"Kurt G" <kurt3@guldbaek,net> skrev i meddelelsen
> [...]
> et andet drev, så her skulle også registreringsdatabasen gerne findes.
>
> Er det muligt på en eller anden måde at finde koderne til MSOffice i

Hvis du kan boote på det gamle C-drev, kan du blot køre Belarc Advisor - en
bette gratis-sag, der kan hentes her: http://www.belarc.com/

Venligst
H.

Fra : Kurt G

Dato : 09-04-09 11:14

KLIPPET

> Hvis du kan boote på det gamle C-drev, kan du blot køre Belarc Advisor -
> en bette gratis-sag, der kan hentes her: http://www.belarc.com/
>
> Venligst
> H.

Jeg kunne ikke boote på nogen måde, der kom blot en blinkende cursor!
Mvh Kurt