20. april 2009 bad jeg UnoTel portere vores isdn-fastnet samt ADSL fra TDC
og sendte også en fuldmagt ind til dem.
Efterfølgende har jeg fået 4 mails fra Unotel hvori de skriver at de bliver
afvist af TDC.
Jeg opgav oprindelig de 2 kontonumre vi havde hos TDC til adsl og telefon;
det ene kontonummer har TDC så nedlagt for nylig uden at jeg var klar over
det.
Jeg har for længe siden opsagt div. ekstraservices og TDC har nu 3 gange
overfor mig bekræftet at dét kontonummer jeg opgiver er det rigtige
Jeg har kopieret mails'ne ind hér med den seneste som jeg har fået til aften
øverst, og jeg ringer til UnoTel og måske TDC i morgen, men først vil jeg
lige høre om nogen har en forklaring på hvad der kan være galt; jeg svinger
lige fra at TDC ikke vil give slip på os til at der et eller andet sted
sidder én eller flere amatører
Jeg har osse ringet til TDC's nummerporteringsafd. for nogen dage siden hvor
en sød dame sagde at hun ikke havde set nogen henvendelser fra UnoTel
overhovedet
Hun og jeg aftalte så at UnoTel skulle ringe til hende og få en aftale,
hvilket jeg meddelte UnoTel 5 min. senere - dét hjalp dog heller ikke
Er der nogen der har et bud på hvad der kan være galt?
________________________________________
"Hejsa.
Det går bare slet ikke. Min tekniker prøver virkelig alt, hvad hun kan. Hun
ahr også forsøgt at kontakte dem derinde. Hun kan ikke få lov at bestille
det, vi får hele tiden fejl tilbage fra TDC. Nu har vi fået oplysningen om,
at dit telefonnummer er opsagt. Derfor tyder det lidt på, din eksisterende
ADSL ligger på et fastnetnummer.
Det kunne derfor måske være en løsning, du kontakter TDC, sørger for, at din
ADSL er opsagt, hvis det ikke allerede er sket, skriver tilbage til mig,
hvornår den er opsagt til, og så opretter vi en ny basislinie herfra til
dig. Så vidt muligt vil vi prøve at ramme den dato, hvor din ADSL opsiges
fra TDC :)
Jeg beklager virkelig alt besværet, men vi kæmper alt hvad vi kan.
Ser frem til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
--
Kundeservice
UnoTel A/S
---------------------------------------
Hejsa.
min tekniker fik igen i går en afvisning på at flytte nummeret 744419xx, da
TDC mener, det er forkert kontonummer. Er du ikke sød at tage fat i TDC, og
så få det korrekte? Bagefter kan du blot svare tilbage i denne mail, og jeg
vil få startet en ny forespørgsel med det samme.
Ser frem til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
--
Kundeservice
UnoTel A/S
---------------------------------
Kære Hans Paulin,
Vi har i dag forsøgt at portere dit fastnet nummer, men har desværre
konstateret følgende fejl: Forkert TDC kontonummer. Det betyder at vi ikke
umiddelbart kan portere din fastnet forbindelse. Du bedes kontakte UnoTels
kundeservice med det korrekte TDC kontonummer før vi kan portere dit nummer.
Du finder dit TDC konto nummer i øverste højre hjørne på din TDC
regning.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 702550xx.
Med venlig hilsen
UnoTel A/S
-------------------------------
Hej Hans Paulin
Vi har forsøgt at opsige din ADSL-forbindelse hos din nuværende udbyder TDC.
Deres tilbagemelding er desværre, at det ikke er det korrekte kontonummer du
har oplyst. Du bedes derfor kontake os og oplyse os det korrekte kontonummer
og vi vil herefter igang sætte flytningen.
Med venlig hilsen
--
Kundeservice
UnoTel A/S"
--------------------------------
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk