IE 8 fejl.
Fra : Ukendt

Dato : 14-05-09 11:35

Hejsa

Ie 8,0 lukker ned hver gang jeg forsøger at hente en fil fra, Asus
hjemmeside. Det er det eneste sted jeg for den fejl meddelse, er der nogen
som kan give et bud på hvorfor IE skaber sig sådan?

Vh. René

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-05-09 13:32

"rsl" <rsl[at]has[dot]dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> hjemmeside. Det er det eneste sted jeg for den fejl meddelse, er der nogen
> som kan give et bud på hvorfor IE skaber sig sådan?

Jeg har haft samme problem med Nokias hjemmeside og her var det på grund af
Adobes flashplayer. Jeg installerede den nyeste version flere gange(!) og
pludselig virkede det. Der kom vist også en opdatering til IE8 på det
tidspunkt. Jeg kunne ikke engang komme ind hos Nokia. Bare jeg klikkede på
en link hvori der stod nokia gik IE8 ned.

--
Venlig hilsen
Peter