ie8 og windowsupdate:blank side
Fra : ER

Dato : 10-05-09 10:35

Er der andre end mig der oplever dette? og dernæst ved hvordan man får
det løst, en update til ie8 kan jeg jo af gode grunde ikke hente på den
måde.

mvh Erik

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-05-09 10:57

"ER" <dslxxxxx@post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Er der andre end mig der oplever dette?

Jeg har i hvert fald aldrig hørt om det ?

Hilsen Åge

Fra : ER

Dato : 10-05-09 16:10

ER skrev:
> Er der andre end mig der oplever dette? og dernæst ved hvordan man får
> det løst, en update til ie8 kan jeg jo af gode grunde ikke hente på den
> måde.
>
> mvh Erik
skal lige tilføje det er på xp sp 3

Fra : Knud Erik

Dato : 10-05-09 17:40

"ER" <dslxxxxx@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> skal lige tilføje det er på xp sp 3

Hejsa
Prøv om du kan reparere Windows Update med dette fix ->
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

1. Dobbeltklik det blå tandhjul.
2. Klik på knappen "Flush Softwaredistribution"
3. Sæt flueben i "Fix Windows update"
4. Klik på knappen GO i nederste venstre hjørne.
5. Lad den køre færdig.
6. Genstart maskinen.

Mvh
Knud Erik

Fra : ER

Dato : 10-05-09 18:35

Knud Erik skrev:
> [...]
> 2. Klik på knappen "Flush Softwaredistribution"
> 3. Sæt flueben i "Fix Windows update"
> 4. Klik på knappen GO i nederste venstre hjørne.

takker det løste problemet for nu,men hvad gør den lige? er normalt
ikke glad for at køre den slags ukendte programmer

mvh Erik

Fra : Knud Erik

Dato : 10-05-09 18:58

> takker det løste problemet for nu,men hvad gør den lige? er normalt ikke
> glad for at køre den slags ukendte programmer
>
> mvh Erik

Jeg ved ikke lige hvad det er den gør - programmet er ikke ukendt
http://dial-a-fix.en.softonic.com/

Fra : Leo

Dato : 13-05-09 19:58

Hej
Jeg kender ikke det program Erik henviser til men det er antageligt noget
med at ryde op i de DNS oplysninger som ligger i computeren.

Start>>Programs>>Accessories>>
command prompt>>(type)ipconfig/flushdns
and return.

Ovenstående var et resultat af en søgning på google med dit problem, bare på
Engelsk.

Fra : Leo

Dato : 13-05-09 20:01

http://wiki.lunarsoft.net/wiki/Dial-a-fix

Og her kan du blive rigtig klog på programmet