IE 8 - farver på faner
Fra : Klaus Andersen

Dato : 05-05-09 18:29

Jeg er sikker på at nogen synes det er dejligt med de skiftende farver på
fanerne i IE 8, men jeg kan nu godt undvære dem.

Nogen der ved hvordan man slår farveskiftet fra, så de altid har den samme
defaultfarve?

Mvh

KA

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-05-09 19:02

Klaus Andersen skrev:

>Nogen der ved hvordan man slår farveskiftet fra, så de altid har den samme
>defaultfarve?

Funktioner > Internetindstillinger > Generelt > Faner > Indstillinger >
fjern flueben ved "Aktiver fanegrupper"

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Klaus Andersen

Dato : 05-05-09 19:54

> Funktioner > Internetindstillinger > Generelt > Faner > Indstillinger >
> fjern flueben ved "Aktiver fanegrupper"

Ha, sådan fandt jeg så også ud af hvad meningen med de farvede faner var

Slog det nu fra alligevel, tak Ivan.

Mvh

KA