IE8 - smider en IE7 ud?
Fra : Rado

Dato : 01-05-09 17:24

Jeg var inde på MS update, og blandt opdateringerne var der også den
nye IE8. Jeg fravalgte den dog i første omgang.

Men sammen med den var der også krydset nogle opdateringer til IE7 af,
og det giver vel ikke rigtig nogen mening hvis IE8 smider IE7 ud hvis
man installerer den?

Så bliver IE7 liggende sammen med IE8, eller ryger den ud?

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda

Fra : Jubii

Dato : 01-05-09 18:35

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Men sammen med den var der også krydset nogle opdateringer til IE7 af,
> og det giver vel ikke rigtig nogen mening hvis IE8 smider IE7 ud hvis

Nej, den bliver overskrevet.

Fra : Ole C

Dato : 01-05-09 18:40

Jubii skrev blandt andet:

> Nej, den bliver overskrevet.

Men ikke mere end at IE8 kan af-installeres...

--
vh
Ole C

Fra : Kim

Dato : 02-05-09 06:52

On Fri, 1 May 2009 19:40:28 +0200, "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote:

>Men ikke mere end at IE8 kan af-installeres...

Jeg prøvede også at installere ie8, men den gjorde min pc væsentligt
langsommere(når jeg lukkede programmer ned "rullede" de ned over
skærmen i stedet for at forsvinde) Så prøvede jeg at afinstallere ie8,
og nu kan jeg ikke bruge ie7, den lukker op, men når den skal åbne en
side lukker den ned igen. Og jeg har prøvet at installere ie7 igen,
men intet hjælper. Så jeg bruger firefox og opera( som virker hvilket
jeg ikke forstår helt, jeg mener da at det er en "udvidelse" af ie?)

Mvh Kim

Fra : Ole C

Dato : 02-05-09 08:11

Kim skrev blandt andet:

> [...]
> men intet hjælper. Så jeg bruger firefox og opera( som virker hvilket
> jeg ikke forstår helt, jeg mener da at det er en "udvidelse" af ie?)

Jeg ved ikke hvad der er gået galt hos dig, men normalt vil man kunne
af-installere IE8 uden problemer, hvis man ikke er tilfreds med den - som
jeg selv gjorde.

--
vh
Ole C

Fra : emjeppesen

Dato : 02-05-09 08:22

Kim skrev:

>Så jeg bruger firefox og opera( som virker hvilket
>jeg ikke forstår helt, jeg mener da at det er en "udvidelse" af ie?)

Firefox og Opera er selvstændige browsere, som ikke er bundet til IE

Hilsen emj

Fra : Rado

Dato : 01-05-09 21:00

On Fri, 01 May 2009 18:24:26 +0200, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>