IE8, Vista og Nokia?
Fra : Peter Jensen

Dato : 26-04-09 17:38

Jeg har prøvet at installere IE8 på min Vista Business 32bit Pc og kan
herefter ikke komme ind på nogle at Nokias sider uanset om jeg skriver
adressen eller klikker på et link. IE8 holder simpelthen op med at virke
ganske omgående. Jeg har prøvet at nulstille Internet indstillingerne uden
noget som helst resultat. Det er jo nok ikke kun Nokias sider der volder
problemer, men det er her jeg har opdaget fejlen. Jeg har set en XP Pc med
samme fejl.

Har andre oplevet det samme (jeg bruger IE7 igen)?

--
Venlig hilsen
Peter

Fra : kk

Dato : 27-04-09 08:39

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme fejl.
>
> Har andre oplevet det samme (jeg bruger IE7 igen)?

Ingen problemer her med IE8 og Nokia's hjemmeside - eller andre for den sags
skyld.
Det er vel ikke en beta, du har fået fat i?
mvh
kk

Fra : Peter Jensen

Dato : 27-04-09 16:17

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> sags skyld.
> Det er vel ikke en beta, du har fået fat i?
Næ, det skulle være nyeste version. Jeg har to bærbare Pc'er med XP og på
den ene virker IE8, men ikke på den anden (mht. Nokia). Som nævnt virker den
heller ikke på min stationære Vista Pc.

--
Venlig hilsen
Peter

Fra : rrm

Dato : 27-04-09 20:53

Den 27.04.2009 kl. 17:16 skrev Peter Jensen <fup@snyd.dk>:

> [...]
> på den ene virker IE8, men ikke på den anden (mht. Nokia). Som nævnt
> virker den heller ikke på min stationære Vista Pc.

Mærkeligt problem, men hvis du har mod på at gå videre, kan du forsøge med
en netværk sniffer (f.eks. http://www.wireshark.org/) og se hvilken
netværkstrafik som IE8 sender og modtager fra Nokia.com på den maskine der
giver problemer.

Mvh
Rune

Fra : Peter Jensen

Dato : 28-04-09 15:54

"rrm" <runemadsen16@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news.us19iacub2lo77@rrmpbk.pbk.dk...

> [...]
> en netværk sniffer (f.eks. http://www.wireshark.org/) og se hvilken
> netværkstrafik som IE8 sender og modtager fra Nokia.com på den maskine der

Det vil jeg prøve. Programmet ser interssant ud.

--
Venlig hilsen
Peter

Fra : Peter Jensen

Dato : 29-04-09 16:22

I dag kom IE8 som en opdatering til Vista og jeg havde læst et sted at det
var bedst at vente med IE8 til den kom som en opdatering, men det har ikke
ændret noget på Nokia problemet som nu er dukket op igen. Nu lader jeg IE8
være og "går i dybden" med problemet.
--
Venlig hilsen
Peter