Firefox's Fremtid - Ingen Tabs
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 15-04-09 08:25

Der er en interessant artikel på Readwriteweb.com om Firefox's mulige
fremtid. Bl.a. eksperimenterer man med en hel anden brugerflade uden
tabs men hvor den mest af alt ligner iTunes.

Og den Taskfox man ser i videoen ser ret smart ud:

http://www.readwriteweb.com/archives/the_future_of_firefox_no_tabs_built_in_ubiquity.php

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 15-04-09 13:49

Thomas Jespersen skrev:
> Der er en interessant artikel på Readwriteweb.com om Firefox's mulige
> fremtid. Bl.a. eksperimenterer man med en hel anden brugerflade uden
> tabs men hvor den mest af alt ligner iTunes.

Bare den ikke også bliver lige så tung som iTunes.

> Og den Taskfox man ser i videoen ser ret smart ud:

Jeg ville nok føle mig ret handicappet, i hvert fald i begyndelsen,
fordi jeg ikke kan se de præcise internetadresser.
Er irriteret nok over at de i 3.0 er gået væk fra bare at vise rene
URL'er i forslagene under adresselinjen.

Googlesøgningen ville jeg heller ikke kunne bruge til noget. Jeg bruger
aldrig Googles søgefelt i browseren, da den fører til google.com og ikke
google.dk, hvor der er mulighed for at vælge "sider på dansk".

Måske har Taskfox helt andre features som jeg finder smarte, men som han
ikke lige har vist her?

--
Philip - http://chartbase.dk