Custom buttons
Fra : ___P.Sir

Dato : 14-04-09 08:16

Nogen der har erfaring med dette software? Jeg ønsker at lave en knap som -
når jeg trykker på den -åbner et antal websites samtidig (morgenaviserne),
men kan ikke lige se hvordan det gøres fra pgl. website...
Preben

--
www.granvista.dk
Luksusferie i Spanien

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-04-09 23:37

___P.Sir wrote:
> Nogen der har erfaring med dette software? Jeg ønsker at lave en knap som -
> når jeg trykker på den -åbner et antal websites samtidig (morgenaviserne),

Hvilken browser?

Jesper Poulsen

Fra : ___P.Sir

Dato : 15-04-09 19:26

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken browser?

Firefox. Men jeg har fundet ud af det. Man downloader en button der hedder
"Group of pages" og så sætter man bare de ønskede url`er ind i stedet for
den, der er indsat i forvejen. Smart og nemt, når man lige finder frem til
netop dette knap.
Prebne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 15-04-09 12:28

___P.Sir skrev:
> [...]
> når jeg trykker på den -åbner et antal websites samtidig (morgenaviserne),
> men kan ikke lige se hvordan det gøres fra pgl. website...

Jeg åbner et par forskellige websteder i faner ved at
indtaste url'erne efter hinanden i Startside (Indstillinger
i Firefox - IEhar vist nogetmage til...)

Jørgen Farum Jensen
..