Browser
stl_s 3840
arlet 2470
fjerne tapet på hjemmeside
Fra : Bagmanden

Dato : 09-04-09 19:16

Hvis I ser på www.ni.dk ser I at hele siden er plastret ind i en
reklame for "bet365" - grimt og irreterende!!!

hvordan kan man fjerne dette?

IE8 (jeg har stadig IE7pro liggende under funktioner, men ikke på
statuslinien)

--
Bagmanden

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-04-09 19:32

Bagmanden skrev:

>IE8 (jeg har stadig IE7pro liggende under funktioner, men ikke på
>statuslinien)

Lav et URL Blokeringsfilter i IE7Pro med reglen
http://www.ni.dk/aktuelt/asa/bet365_wallpaper_100x100.gif

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Fietsenmaker

Dato : 10-04-09 06:44

Ivan V. Klattrup skrev:

> Lav et URL Blokeringsfilter i IE7Pro med reglen
> http://www.ni.dk/aktuelt/asa/bet365_wallpaper_100x100.gif

Tak for linken det virker nemlig også i addblock plus i Firefox

Fra : Nielsen

Dato : 10-04-09 08:22

Hvor - hvordan sætter man det ind i IE8, forklaring søges.

Pensionisten

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-04-09 09:04

Nielsen skrev:

>Hvor - hvordan sætter man det ind i IE8, forklaring søges.

Hvis du ikke allerede har IE7 pro (det er en udvidelse til ie, virker også
med ie8), så hent og installer det
http://www.ie7pro.com/download.php?language=en

når den er installeret, går du i 'Funktioner' > 'IE7 Pro Preferences'>
'Indstillinger' marker modulet 'Ad blocker' tryk 'OK'

svjh skal IE så genstartes

Gå så i 'Funktioner' > 'IE7 Pro Preferences'> 'Reklamefilter' > ved
'Regel' skrives http://www.ni.dk/aktuelt/asa/bet365_wallpaper_100x100.gif
ved 'Filtertype' vælges 'URL blokeringsfilter' tryk på 'Tilføj'

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Nielsen

Dato : 10-04-09 14:57

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> 'Regel' skrives http://www.ni.dk/aktuelt/asa/bet365_wallpaper_100x100.gif
> ved 'Filtertype' vælges 'URL blokeringsfilter' tryk på 'Tilføj'

Tak for hjælpen, det virker.

http://www.ni.dk/banner/wallpaper/F4F4F4.jpg den her er også væk, SUPER.

Nielsen

Fra : Bagmanden

Dato : 10-04-09 15:53

> Lav et URL Blokeringsfilter i IE7Pro med reglen
> http://www.ni.dk/aktuelt/asa/bet365_wallpaper_100x100.gif

Sørme så... tak for hjælpen!
--
Bagmanden