MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan gendanner man sin søgefunktion ?
Fra : Peter

Dato : 03-04-09 20:02

Hej NG!

Hvordan "gendanner" jeg min søgefunktion. Altså: "Start", "Søg" ?

Jeg får kun et næsten "tomt" vindue frem med en menulinie:
Filer, Rediger, Vis, Foretrukne, Funktioner, Hjælp
Menuknapper: Tilbage, Frem, Mappe (med pil op) Søg, Mapper -
Derudover er vinduet "tomt"!

Er der noget som skal "gendannes"? Kan man lave en "reperation"? (uden at
overskrive eller formatere harddisken)

hilsen
Peter

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-04-09 20:07

Peter skrev:

>Jeg får kun et næsten "tomt" vindue frem med en menulinie:
>Filer, Rediger, Vis, Foretrukne, Funktioner, Hjælp
>Menuknapper: Tilbage, Frem, Mappe (med pil op) Søg, Mapper -
>Derudover er vinduet "tomt"!

Det er vel Windows Search 4.0 der er installeret via windows update der
gør det, i Tilføj / Fjern programmer afinstaller det program (måske skal
der flueben i 'vis opdateringer' for at se den)

Fra : Peter

Dato : 03-04-09 21:18

Hej Ivan!

> Det er vel Windows Search 4.0 der er installeret via windows update der
> gør det, i Tilføj / Fjern programmer afinstaller det program (måske skal
> der flueben i 'vis opdateringer' for at se den)

Jeg har prøvet som foreslået (også med fluebenet), men jeg kan ikke finde
"Windows Search" i oversigten

Skal der så en "reperation" / geninstallering til ?

hilsen
Peter

Fra : Dr.Xerox

Dato : 03-04-09 21:55

"Peter" <petit@mobil.dk> skrev i en meddelelse news:49d66f16$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Skal der så en "reperation" / geninstallering til ?

Det er en ommer

H-Klik på Proceslinjen> Egenskaber> Fanebladet> Menuen Start> klik>Tilpas>Faneblad Avanceret> skroll ned i bunden og set et flueben
på Søg.

Fra : Ivar

Dato : 03-04-09 22:11

Dr.Xerox skrev:

> Det er en ommer

Det tror jeg også. Det var ikke menupunktet han manglede, problemet
var, at søgesiden ikke så korrekt ud.

Ivar Magnusson

Fra : Dr.Xerox

Dato : 03-04-09 22:38

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse news:mn.1d6e7d9474b27ec2.31159@nozpamwebspeed.dk...

> Det tror jeg også. Det var ikke menupunktet han manglede, problemet
> var, at søgesiden ikke så korrekt ud.
> Ivar Magnusson

Ok.
Jeg bruger den aldrig, den er for viderekomne, jeg bruger
Total Commander, det er værktøjet.

Poul

Fra : Inge

Dato : 04-04-09 15:16

> [...]
> Derudover er vinduet "tomt"!
>
> Er der noget som skal "gendannes"? Kan man lave en "reperation"? (uden at

hej
måske skal du bare klikke i Start->søg-> vis ->panel ->hak søg af. Så
kommer søgeassistenten frem og giver dig nogen valgmuligheder. Ellers er der
forstørrelsesglasset i menulinjen. Håber du finder det.
mvh
Inge