MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows 7
Fra : Rado

Dato : 28-03-09 13:33

Jeg overvejer at installere Windows 7 betaen på en XP maskine (på D:
partitionen). Om der skulle lave kuk i XP gør ikke så meget, det kan
hurtigt genoprettes med et image. Men jeg har nogle datadiske siddende
i maskinen og vil helst ikke have at den laver kuk i dem (har backup,
men er helst fri for at skulle rekonstruere over 600 GB).

Er der nogen risiko for at 7eren kan finde på det? Hvilke(t)
filsystem(er) bruger den iøvrigt?

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 28-03-09 21:16

Rado skrev:

> Men jeg har nogle datadiske siddende
> i maskinen og vil helst ikke have at den laver kuk i dem (har backup,
> men er helst fri for at skulle rekonstruere over 600 GB).

Årh herregud dog... nogle datadiske og så kun 600gb

Brian Vestergaard
Københavns Vestegn

Fra : Rado

Dato : 29-03-09 15:29

On Sat, 28 Mar 2009 21:15:32 +0100, Brian Vestergaard
<mail2brianvestergaard@gmail.com> wrote:

>Årh herregud dog... nogle datadiske og så kun 600gb

Ja, men kan den smadre dem een gang kan den gøre det igen - og igen -
og igen.