MS Windows
briani 27239
Inkludere drivere på Windows CD?
Fra : Peter \(8450\)

Dato : 23-03-09 12:52

Hej!

Jeg har 2 ens DELL maskiner, den ene født med WinXP Pro, den anden med WinXP
Home. Harddisken er desværre gået i stykker i den med Home, så jeg vil nu
sætte en anden disk i, og installere forfra. Desværre har jeg smidt den
originale cd væk, og når jeg prøver med en almindelig XP Home OEM cd, så
mangler der drivere til SATA-controlleren.

De drivere er på min WinXP Pro cd til den anden maskine - så kan jeg på en
eller anden måde hive de drivere ud, og brænde en ny XP Home OEM med
driverne?

--
Mvh.
Peter Bak