MS Windows
briani 27239
installeret Win XP
Fra : JB

Dato : 18-03-09 11:06

Jeg har et problem med at få formateret/installeret Win XP i gen på min
computer.

Min DVD-ROM i computeren er kaput, jeg bruger en via USB og med en

Recovery skive, jeg skal trykke på C når jeg starter computeren

Det har før virket, men nu virker det ikke mere computer går ligesom i stå.

Ved i hvordan jeg ellers kan køre Recovery og få geninstalleret Win XP.

Jb

Fra : Ole C

Dato : 18-03-09 14:34

JB skrev blandt andet:

> [...]
> i stå.
> Ved i hvordan jeg ellers kan køre Recovery og få geninstalleret Win

Se efter i BIOS om boot-rækkefølgen er rigtig til dit formål - og hvis der
står noget med "USB Legacy support", skal det være aktiveret

--
vh
Ole C

Fra : JB

Dato : 18-03-09 21:24

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> Se efter i BIOS om boot-rækkefølgen er rigtig til dit formål - og hvis der
> står noget med "USB Legacy support", skal det være aktiveret

> [...]
tak

Jb

Fra : Ole C

Dato : 18-03-09 23:15

JB skrev blandt andet:

> tak

Selv tak.
Betyder dit kortfattede svar, at du fik det til at virke?

--
vh
Ole C

Fra : JB

Dato : 20-03-09 10:11

> Selv tak.
> Betyder dit kortfattede svar, at du fik det til at virke?
>

> --
> vh
> Ole C

ja. jeg fik det til at virke, fortsat go dag

Jb

Fra : Ole C

Dato : 20-03-09 12:35

JB skrev blandt andet:

> ja. jeg fik det til at virke, fortsat go dag

Fint

--
vh
Ole C

Fra : Jo

Dato : 23-03-09 20:32

"JB" <xxxxx@xxxxx.dkx> skrev i en meddelelse
> [...]
> stå.
>
> Ved i hvordan jeg ellers kan køre Recovery og få geninstalleret Win XP.

virker stadigvæk ikke kan heller ikke boot ved at trykke på F8
der er ikke noget af det der virker mere.
kan man gå ind i et "bibliotek" og starten install.?

JB