MS Windows
briani 27239
Winlogon.exe fejler
Fra : Sv-e

Dato : 15-03-09 18:09

Jeg har en maskine som hænger ved opstart, den starter fint så langt som
til logonbilledet, når man så vælger et login hænger den med denne besked:

******************************
SAS windows: winlogon.exe -Programfejl
Instruktionen ved "0x3....." refererede hukommelse ved "0x6....".
Hukommelse kunne ikke "read"

Klik på OK for at afslutte programmet
Klik på Annuller for at udføre fejlfinding i programmet

*********************************

Uanset hvilken man vælger af "OK" eller "Annuller" genstarter maskinen.

Jeg har prøvet at scanne for virus fra fejlsikker tilstand "uden
netværk" uden at der blev fundet noget.

Desuden har jeg forstøgt at reparere installationen fra et
installationsmedie men her kan man se at hd er delt op i 3 partitioner
men ingen detaljer, jeg ved at det er disk 2 som der skal geninstalleres
på, men er usikker på om det er klogt at sætte igang når der ikke kan
ses detaljer. Disken er 320Gb stor.

Systemet er WindowsXP Home Edition.

Håber at få lidt hjælp eller et hint til at løse problemet, efter at
have googlet rundt har jeg ikke fundet noget brugbart svar endnu.

Mvh
Sv-e