MS Windows
briani 27239
Network driver til HP Pavilion DV6000
Fra : Søren

Dato : 14-03-09 11:15

Hej

Har ovenstående notebook med Vista og har netop nedgraderet til XP Proff.
Kan ikke finde en driver til alm. eller trådløs netværk, så jeg kan ikke
komme på nettet fra den. Har fundet link hos HP, men det virker ikke.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få fat i en driver til
netkortet ?

Søren

Fra : Kurt Lund

Dato : 14-03-09 11:30

"Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> komme på nettet fra den. Har fundet link hos HP, men det virker ikke.
>
> Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få fat i en driver til

Hej

Du har vel brændt cd/dvd ud som man skal med HP computer, altså den du kan
gendanne PCen med?
Der er der driver til både XP & Vista
Meen det tog mig under 1 min at finde driver på HP's hjemmeside.
Men nu findes der mange HP Pavilion DV6000
men start her for de dovne ;)

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&dlc=da&cc=dk&lang=da&product=3224052

Mvh
Kurt

Fra : Søren

Dato : 14-03-09 11:37

> [...]
> Der er der driver til både XP & Vista
> Meen det tog mig under 1 min at finde driver på HP's hjemmeside.
> Men nu findes der mange HP Pavilion DV6000

Tak for hurtigt svar. Jeg har også fundet dette link, men når man klikker på
download kommer den med en fejl.
Jeg har brændt en kopi på DVD, men den ligger hos en af mine kollegaer i
øjeblikket. Det er ikke min computer, jeg skal blot installere nyt system på
den.

Kan man dovnloade driveren et andet sted end fra HP hjemmeside ?

Søren

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 14-03-09 12:02

> [...]

> på den.
>
> Kan man dovnloade driveren et andet sted end fra HP hjemmeside ?

Linket virker ok her.

Fra : Søren

Dato : 14-03-09 12:20

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@no.spam.gmail.com> skrev i en
meddelelse news:49bb8e9e$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...

> "> Tak for hurtigt svar. Jeg har også fundet dette link, men når man
> klikker på

> Linket virker ok her.

Selve linket virker også fint hos mig, men fejlen komme rnår man prøver at
downloade driveren.
Kan du godt downloade ?

Søren

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 14-03-09 12:52

">
> Selve linket virker også fint hos mig, men fejlen komme rnår man prøver at
> downloade driveren.
> Kan du godt downloade ?
>
> Søren

Ingen problemer der.

Fra : Søren

Dato : 14-03-09 14:38

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@no.spam.gmail.com> skrev i en
meddelelse news:49bb9a78$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...

> ">

> Ingen problemer der.

Har downloadet nu far en anden PC. Pavilion DV6000 kører nu som den skal.

Tak.

Søren