MS Windows
briani 27239
Hjælp til restore
Fra : Kurt G

Dato : 12-03-09 10:06

Jeg har en forholdsvis ny Siement stationær til rep.
Den har åbenbart ødelagt nogle af fat-tabellerne eller andet, så jeg kun kan
komme i forbindelse med den vha Partition Magic, og der kunne jeg kun se
størrelsen uden at kunne ændre noget som helst.
Derefter har jeg formatteret den, installeret XP-home igen og vil gerne have
restoret en bu, som ejeren lavede lige efter nytår på en anden HD.
Filen hedder 'Backup 1 jan. 2009.bkf'.
Jeg har været inde i Restore, men der er selvfølgelig kun de punkter, som
lige er lavet.

Hvordan får jeg XP til at tage den gamle bu?

Samme maskine har i øvrigt også efteråret lavet et cras, hvor jeg dog kunne
komme i kontakt med disken og redde lidt data. Dengang købte vi en ny HD til
systemdisk, så det er nok ikke selve HD, der er dårlig.

Mvh Kurt

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 12-03-09 10:20

Kurt G skrev:
> [...]
> lige er lavet.
>
> Hvordan får jeg XP til at tage den gamle bu?

Som regel ved at bruge samme program som backup'en er taget med.

--
Niels

Fra : Kurt G

Dato : 12-03-09 10:46

"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Som regel ved at bruge samme program som backup'en er taget med.
>
> --
> Niels

Ja, det lyder som et godt svar, men jeg mener ikke, at havde noget specielt
program til det.
Derfor regner jeg med, at det er et af ms-programmerne, han har brugt.
Men jeg skal da spørge ham, selv om jeg ikke tror, at han aner hvad
programmet hed!

Kurt

Fra : Ole C

Dato : 12-03-09 10:35

Læs lidt her: http://filext.com/file-extension/bkf

--
vh
Ole C

Fra : Kurt G

Dato : 12-03-09 10:51

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> Læs lidt her: http://filext.com/file-extension/bkf
>
> --
> vh
> Ole C

Der var hit, det er et bu-system i XP-home, som skal installeres særskilt.

Tak for hjælpen.
Kurt

Fra : Ole C

Dato : 12-03-09 11:40

Kurt G skrev blandt andet:

> Der var hit, det er et bu-system i XP-home, som skal installeres
> særskilt.

Netop.

> Tak for hjælpen.

Velbekomme

--
vh
Ole C

Fra : inis

Dato : 12-03-09 12:02

Clip from outside:

XP *.bkf er fileextension for XP utility backup program
det er ikke installeret pr. default. men skulle ligge på XP Home
Distribution disc.
efter installation skulle det vise sig i START|Programs|Accessories Menu.

/inis