Nu har jeg givet op, ang hvilken distro je~
Fra : Karsten

Dato : 30-03-09 19:43

For dem jeg har prøvet, mangler et ordentlig program, der kan styre min
mobil-telefon,
noget i stil med Nokia Pc-Suite til Wndows, så gode forslag efterlyses..

Fra : Jesper Lund

Dato : 30-03-09 20:13

Karsten wrote:

> For dem jeg har prøvet, mangler et ordentlig program, der kan styre min
> mobil-telefon,
> noget i stil med Nokia Pc-Suite til Wndows, så gode forslag efterlyses..

Er det ikke et Nokia program som er specifikt lavet til din mobiltelefon?
Hvis ja og hvis det kun findes til Windows, kan wine være din eneste
mulighed, eller en virtual machine (VirtualBox, VMWare, etc) med Windows.

--
Jesper Lund

Fra : Søren A Christensen

Dato : 30-03-09 20:16

Karsten wrote:
> For dem jeg har prøvet, mangler et ordentlig program, der kan styre min
> mobil-telefon,
> noget i stil med Nokia Pc-Suite til Wndows, så gode forslag efterlyses..

Det er (næsten) lige meget hvilken dist. du vælger. De fleste programmer
kører på alle distributioner.

Du skal altså finde et program der virker ... har du kigget på gnokii ?

Den findes i debian og ububntus pakkemanager - og sikkert også i andre
dists - den nyeste har version 0.6.26 eller 0.6.27

Fra : Karsten

Dato : 31-03-09 09:26

"Søren A Christensen" <sac@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Den findes i debian og ububntus pakkemanager - og sikkert også i andre
> dists - den nyeste har version 0.6.26 eller 0.6.27

Efter at jeg har set på det program, så beholder jeg min windows, da
programmet ikke understøtter min nokia......

Fra : Thomas Jensen

Dato : 31-03-09 10:51

Den Mon, 30 Mar 2009 20:43:01 +0200 skrev Karsten:

> For dem jeg har prøvet, mangler et ordentlig program, der kan styre min
> mobil-telefon,
> noget i stil med Nokia Pc-Suite til Wndows, så gode forslag efterlyses..

Min Nokia 6300 kan synkronisere med Evolution (kalender, adresser og
todo) via Multisync0.90 og et par opensync plugins (syncml-obex-client og
evo2-sync). Det fungerer fint til mit behov.

--
Thomas Jensen, Horsens

Fra : Karsten

Dato : 31-03-09 19:10

"Thomas Jensen" <tj@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Min Nokia 6300 kan synkronisere med Evolution (kalender, adresser og
> todo) via Multisync0.90 og et par opensync plugins (syncml-obex-client og
> evo2-sync). Det fungerer fint til mit behov.

Jeg fik klaret det, og det vil sige, at skal jeg arbejde med min mobil, så
bliver det fra min windows-pc,
Så tak for hjælpen