wma til mp3
Fra : Niels poulsen

Dato : 26-03-09 15:23

Fra : Kurt Brixen

Dato : 26-03-09 15:28

In article <49cb8fda$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
Niels poulsen <nisse_885@hotmail.com> wrote:

> hvordan pokker får man konvater wma til mp3 det tro jeg at der er temlig
> mange Mac bruge er intresseret i at vid

Jeg tror Max kan gøre det, men jeg har ikke prøvet:
http://sbooth.org/Max/

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Jesper

Dato : 26-03-09 16:34

Niels poulsen <nisse_885@hotmail.com> wrote:

> hvordan pokker får man konvater wma til mp3 det tro jeg at der er temlig
> mange Mac bruge er intresseret i at vid

Tja..hvis det er en beskyttet WMA fil, så kan du slet ikke. Ellers skal
du installere Flip4Mac WMV Player Pro, den kan du så importere i
QuickTime med, så alle programmer der understøtter QT kan læse den.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-03-09 16:56

Niels poulsen <nisse_885@hotmail.com> wrote:

> hvordan pokker får man konvater wma til mp3 det tro jeg at der er temlig
> mange Mac bruge er intresseret i at vid

Hvis det er wma der er købt med windows media drm så kan du ikke ...

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 26-03-09 17:04

Niels poulsen wrote:
> hvordan pokker får man konvater wma til mp3 det tro jeg at der er temlig
> mange Mac bruge er intresseret i at vid

Jeg har prøvet disse med mere eller mindre godt resultat...
EasyWMA 2.9 (shareware)
Convert ASF, WMA, WMV, Ogg, Real Media to AIFF, MP3, M4A, WAV
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/48655
- Rigtig godt!

WMA MP3 Converter 1.00.01 (shareware)
WMA to MP3 converter.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/10896172
- Hm, nogenlunde...

iTool WMA MP3 Converter for MAC 1 (shareware)
Convert WMA, AAC, and MP3 into MP3, AAC, WMA formats.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/10866043
- Ikke godt!

Music Man 2.7 (kommerciel)
rip, convert, burn & play WMA, WAV, AAC, Ogg, MP3
- Halvdyr, men godt, kræver lidt tilvænning.

mvh. Erik Richard

Fra : Niels poulsen

Dato : 26-03-09 18:03

Erik Richard Sørensen skrev:

> [...]
>
> Music Man 2.7 (kommerciel)
> rip, convert, burn & play WMA, WAV, AAC, Ogg, MP3
> - Halvdyr, men godt, kræver lidt tilvænning.

I få tak for alle svarene man tak

--

http://www.facebook.com/profile.php?id=1117493421&ref=profile

http://www.youtube.com/watch?v=tZmDWltBziM&feature=related