Synkronisering af notes med iPhone.
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 24-03-09 21:54

Ja undskyld, det er ved at nærme sig en besættelse, med spørgsmål. Men
jeg våger et øre...

Kan man synkronisere sine noter med sin iPhone og hvordan gør man det?
Vil f.eks. gerne have min ønskeseddel liggende begge steder, så man
altid kan føre på når man ser en lækker artikel :)

Hilsen Henrik

Fra : Jon

Dato : 24-03-09 23:34

Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> [...]
> Vil f.eks. gerne have min ønskeseddel liggende begge steder, så man
> altid kan føre på når man ser en lækker artikel :)

Her er en løsning som koster penger:
<http://www.markspace.com/missingsync_iphone.php>

- og en som ikke gjør det:
<http://www.macosxhints.com/article.php?story=20070707130648694>

Og så får vi bare håpe at det fromme ønske som der ble fremsatt for
iPhone 1.1 kanskje kan vise seg i iPhone 3.0...
--
/Jon
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-03-09 07:59

Jon <see_signature@mac.com.invalid> wrote:

> [...]
>
> Og så får vi bare håpe at det fromme ønske som der ble fremsatt for
> iPhone 1.1 kanskje kan vise seg i iPhone 3.0...

Du behøver ikke ønske noget .. .det kommer i iPhone 3.0

/thomas

Fra : Jon

Dato : 25-03-09 09:05

> Du behøver ikke ønske noget .. .det kommer i iPhone 3.0

Jeg fant også ut det i mellomtiden. Jeg gleder meg! (Jeg har nesten hatt
lyst til å spandere de 99 USD for å bli utvikler og få lov til å laste
ned Developer Preview...)

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-03-09 09:43

> [...]

> Og så får vi bare håpe at det fromme ønske som der ble fremsatt for
> iPhone 1.1 kanskje kan vise seg i iPhone 3.0...

Så er der jo også lige kommet programmet Pocket Informant, som Per Rønne
bl.a. har nævnt flere gange. Jeg har ikke selv prøvet det. Det koster
kr. 79,- i App Store.

<http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=30250
3702&mt=8>
<http://pocketinformant.com/products_info.php?p_id=pocketinformant_iphon
e>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 25-03-09 17:01

> Så er der jo også lige kommet programmet Pocket Informant, som Per Rønne
> bl.a. har nævnt flere gange. Jeg har ikke selv prøvet det. Det koster
> kr. 79,- i App Store.

Og det er svjh »introduktionsprisen« - regn med at det bliver meget
bedre inden for kort tid, især fordi de vil have en version klar der
udnytter faciliteterne i iPhone OS 3.0, når den er klar til sommer.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 25-03-09 17:01

> [...]

> Vil f.eks. gerne have min ønskeseddel liggende begge steder, så man
> altid kan føre på når man ser en lækker artikel :)

Nej, men det kommer til at ske over MobileMe fra og med iPhone 3.0, som
kommer til sommer [gratis opdatering for iPhone-ejere, koster $10 for
iPod Touch-ejere].

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk