Adresselinien i IE8
Fra : Guitarman

Dato : 21-03-09 15:23

Jeg har installeret IE8, og det ser jo fint ud altsammen, lige pånær
adresselinien.
Når jeg trykker på pilen ude til højre, sker der intet, selv om der burde
åbne en liste over de websteder jeg har tastet ind.

Nogen, der ved hvilket flueben jeg skal ændre?

På forhånd tak
Guitarman

Fra : Martin Ploug

Dato : 21-03-09 17:23

"Guitarman" <abc@def.es> skrev i meddelelsen
> [...]
> åbne en liste over de websteder jeg har tastet ind.
>
> Nogen, der ved hvilket flueben jeg skal ændre?

Hej Guitarman

Står der et tal ud for "Antal dage siderne skal gemmes i oversigten:"
under Funktioner > Internetindstillinger > fanebladet Generelt >
knappen Slet.. under punktet Indstillinger?

Hvis ikke, så prøv f.eks. at skrive 5 og se, om listen viser sig
efterhånden som du får besøgt flere hjemmesider.

Der kan måske også være et sted, hvor der er flueben ud for noget
med at browserhistorikken / cookines skal slettes, når browseren
lukkes, men jeg husker ikke lige hvor.

Mvh. Martin

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 21-03-09 17:56

Martin Ploug skrev:

> Hvis ikke, så prøv f.eks. at skrive 5 og se, om listen viser sig
> efterhånden som du får besøgt flere hjemmesider.

Den forklaring lyder meget rigtig, da min liste også er så kort, at det
ser ud som om den kun har gemt de sider, jeg har besøgt efter jeg
installerede IE8.

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 21-03-09 19:18

Den jeg også tænkte på er denne.

Funktioner, Internet Indstillinger, Avanceret , Indstillinger og under
punktet Security sætter du kryds udfor: Tøm mappen Temporary Internet Files
når webbrowseren lukkes.

Mvh. Martin

Fra : Carl Drud

Dato : 21-03-09 19:34

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> writes:

> Den jeg også tænkte på er denne.

Jeg tænkte på, kan du ikke fjerne det der "virus signature bla bla" snask?

--
Carl

Fra : Martin Ploug

Dato : 22-03-09 10:15

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev i meddelelsen

> Jeg tænkte på, kan du ikke fjerne det der "virus signature bla bla" snask?

> [...]

Hej Carl

Så skulle signatur-snasket være fjernet.

Mvh.
Martin

Fra : Carl Drud

Dato : 22-03-09 11:14

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> writes:

> Så skulle signatur-snasket være fjernet.

Du mangler bare resten

Den sætter stadig ind i den citerede tekst. Er det ikke bedre at
afinstallere det skrammel.

--
Carl

Fra : Guitarman

Dato : 23-03-09 11:45

Tak for alle de gode ideer.
De er prøvet, men gør desværre ingen forskel

Nye ideer modtages gerne.......

/Guitarman