kastet af
Fra : Per Andreasen

Dato : 18-03-09 16:36

Jeg har en ny Medion Akoya Mini E1210, som virker vældigt fint. Der er dog
et enkelt problem:
Når jeg forsøger at gå på Facebook eller streamersider som f.eks. DRUpdate
bliver jeg ind imellem kastet af med en meddelelse om fejl og en mulighed
for at indberette denne fejl til Microsoft. Det har dog ikke hjulpet. IE og
WindowsXP er opdateret så der ikke er nogle mulige opdateringer. Hvad kan
der være galt? Skal jeg mon reklamere over maskinen eller hvad?

På forhånd tak for hjælpen Per Andreasen

Fra : Henning

Dato : 18-03-09 17:26

Har du opdateret driver til netkort?

Fra : Per Andreasen

Dato : 19-03-09 17:07

Jeg har kørt automatisk opdatering, men ikke specifikt en opdatering af
driveren til netkortet. Det var en god ide. Jeg kan jo se, om fejlen også er
der, når jeg bruger kabelopkobling.
mvh Per Andreasen