SÃ¥dan smugler du alternative browsere in
Fra : Jens Jensen

Dato : 10-03-09 15:48

Fra : Søren Blom

Dato : 12-03-09 22:10

"Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev
> http://www.version2.dk/artikel/10236-saadan-smugler-du-alternative-browsere-ind-paa-den-laaste-arbejds-pc

Hvorfor ikke bare respektere de regler ens arbejdsgiver har sat op?

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-09 06:05

On Thu, 12 Mar 2009 22:10:17 +0100, Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

>"Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev
>
>Hvorfor ikke bare respektere de regler ens arbejdsgiver har sat op?

Regler er lavet for at man kan bryde dem

--
Me fail English? That's unpossible.

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 13-03-09 11:43

Lars skrev:

> Regler er lavet for at man kan bryde dem

Men nogle gange er man bare nødt til at overholde dem for at overleve.
Det er vist ikke nu man skal risikere en fyreseddel.

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 16-03-09 08:24

"Lars" <..> wrote in message

> Regler er lavet for at man kan bryde dem

Ja muligvis, men det er fyresedler ikke.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 13-03-09 00:01

Jens Jensen skrev:
> http://www.version2.dk/artikel/10236-saadan-smugler-du-alternative-browsere-ind-paa-den-laaste-arbejds-pc

Det er kun muligt, hvis arbejds-PC'en har et USB-stik, så vidt jeg kan læse.
På min arbejdsplads kører vi med tynde klienter, så her er det udelukket.

Men selv om jeg kunne, ville jeg nok orientere mig om, om det
overhovedet var tilladt.
Jeg vil ikke risikere en påtale for ikke at respektere min arbejdsgivers
IT-politik.
Slet ikke for de sølle 15-20 minutter jeg når at surfe på nettet i løbet
af en arbejdsdag (og dette oftest kun på intranettet).

--
Philip - http://chartbase.dk