MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Open office Powerpoint
Fra : Filip Ravn

Dato : 08-03-09 16:20

Hej NG

Hvis man skal have "Impress" installeret, skal man så hente hele Open Office
pakken ned for at vælge denne feature? Eller kan man hente det direkte og
installere Impress? Send gerne et link til en side hvorfra jeg kan vælge
powerpoint redigeringsprogrammet.

Tak
Filip

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-03-09 16:37

Filip Ravn skrev:

>Hvis man skal have "Impress" installeret, skal man så hente hele Open
>Office pakken ned for at vælge denne feature?

Ja

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Filip Ravn

Dato : 09-03-09 03:48

> Ja

Tak

Filip

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 10-03-09 10:54

Hej Filip.

Jeg ved ikke, om det virker, men jeg har netop downgraded OO3.0 til OO2.4 og
opdagede ved installationen, at man kan lave en komplet installation eller
en brugertilpasset, hvor man kan vælge de enkelte moduler.Prøv det, og se om
det virker.

Mvh. Jørgen.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-03-09 15:48

Jørgen Christensen skrev:

>Jeg ved ikke, om det virker, men jeg har netop downgraded OO3.0 til OO2.4
>og opdagede ved installationen, at man kan lave en komplet installation
>eller en brugertilpasset, hvor man kan vælge de enkelte moduler.

Men det er stadig den fulde installationsfil der skal hentes.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk