Firefox > åben i nyt faneblad
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 09-03-09 02:19

Kan man ikke sætte Firefox til at åbne link i nyt faneblad, det uanset
hvilket/hvor linket måtte findes ?

Som det er nu gør den det kun fra google.dk, fordi den er sat til det
via google

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 09-03-09 07:35

On Mon, 09 Mar 2009 02:18:31 +0100, Brian Vestergaard
<mail2brianvestergaard@gmail.com> wrote:

> Kan man ikke sætte Firefox til at åbne link i nyt faneblad, det uanset
> hvilket/hvor linket måtte findes ?

Mener du:
Tools > Options > Tabs > New pages should be opened in
?

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-03-09 08:34

Brian Vestergaard skrev:

> Kan man ikke sætte Firefox til at åbne link i nyt faneblad, det uanset
> hvilket/hvor linket måtte findes ?

Du kan holde på Ctrl mens du klikker hvis du ikke vil ændre
indstilling.

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-03-09 10:46

Brian Vestergaard skrev:
> Kan man ikke sætte Firefox til at åbne link i nyt faneblad, det uanset
> hvilket/hvor linket måtte findes ?

Brug metoden med Ctrl, som Bertel nævner. Du kan opnå det
samme med et klik med den midterste museknap/rullehjulet,
hvis du vil slippe for at bruge tastaturet.

Det andet bliver du meget hurtigt træt af, fordi alle
hjemmesider skal lukkes manuelt. Jeg har prøvet det og har
lykkeligt glemt, hvordan jeg fik lavet den pågældende ændring.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Per H

Dato : 09-03-09 11:16

On Mon, 09 Mar 2009 10:46:17 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Brug metoden med Ctrl, som Bertel nævner. Du kan opnå det
>samme med et klik med den midterste museknap/rullehjulet,
>hvis du vil slippe for at bruge tastaturet.

Hos mig skifter jeg mellem åbne programmer når jeg benytter miderste
knap, ( microsoft mus) og så er det bare lige hvad den skal konfigures
til,?

per

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-03-09 11:32

Per H skrev:

> Hos mig skifter jeg mellem åbne programmer når jeg benytter miderste
> knap

Også når FF er åbnet og har fokus og du peger på et link i den og
klikker?

Hos mig behøver programmet ikke engang at have fokus.

--
Bertel

Fra : Per H

Dato : 10-03-09 00:04

On Mon, 09 Mar 2009 11:31:37 +0100, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Også når FF er åbnet og har fokus og du peger på et link i den og
>klikker?

Ja, men der er også ca 30 muligheder i opsætningen af hjulet

per

Fra : Per H

Dato : 10-03-09 00:27

On Tue, 10 Mar 2009 00:03:34 +0100, Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

>Ja, men der er også ca 30 muligheder i opsætningen af hjulet

Så kom det til at virke. ret lækkert.

per

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 10-03-09 17:11

Kim Ludvigsen wrote:

> Det andet bliver du meget hurtigt træt af, fordi alle

Jeg er ikke blevet træt at det endnu og jeg har trods alt brugt den
funktion lige siden den kom.

Jesper Poulsen