So ein Ding...
Fra : Morten Lind

Dato : 28-02-09 06:56

....faldt jeg tilfældigt ind i igår.

Det var en utrolig engageret og levende ung mand, der vist kunne
aspirere til posten som formand for Apple Fanboys

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-02-09 08:48

> ...faldt jeg tilfældigt ind i igår.
>
> Det var en utrolig engageret og levende ung mand, der vist kunne
> aspirere til posten som formand for Apple Fanboys

han har længe været på GearTV som video podcast .. (produceret af samme
selskab som står bag mediamac og comon)

han er ret underholdene og fedt for ham at få et gig på "rigtigt" tv ..

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-02-09 10:33

> han har længe været på GearTV som video podcast .. (produceret af samme
> selskab som står bag mediamac og comon)
>
> han er ret underholdene og fedt for ham at få et gig på "rigtigt" tv ..

Ja, det er rigtigt. Nikolaj Sonne er gået fra Gear TV til det rigtige
fjernsyn. Gear TV hører under Comon, der bl.a. laver Mediamac. Jeg
abonnerede på hans podcasts, som var ganske underholdende. Han var altid
positiv overfor Apple og mildt sagt sarkastisk overfor Microsoft Vista,
men det er jo også helt til grin.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Steen

Dato : 28-02-09 12:49

> [...]
> selskab som står bag mediamac og comon)
>
> han er ret underholdene og fedt for ham at få et gig på "rigtigt" tv ..

Ding-podcasten hænger desværre lidt i bremsen.

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-02-09 19:57

Steen <isteen+usenet@gmail.com> wrote:

> Ding-podcasten hænger desværre lidt i bremsen.

Ja, der er ganske imponerende at DR ikke har fået automatiseret podcast
frembringelsen. Jeg oplever bl.a:

So ein ding podcast, der ikke bliver opdateret. Ender med at slette den
oprindelige podcast feed og laver et nyt abonnement. Så virker det igen,
men til gengæld kommer der podcasts i 4:3 format hvor udsendelsen er i
16:9 hvilket bevirker at ansigterne er lidt lange i det... Efter få dage
komme så den samme podcast nu rette til 16:9. Alt i alt en masse
muse-klik og bøvl blot for at få 10-15 min. underholdning. Det er ikke
noget, der får folk til at holde af podcasts

DR P1s "Harddisken" som podcast har igennem flere år (efter hvad jeg
husker) givet mig problemer. ITunes påstår med jævne mellemrum at den
RSS feed som DR oplyser ikke virker. Så virker den nogle måneder... og
så går det galt igen!!

Og så endelig det faktum, at DR's podcasts indeholder indtil flere min.
af udsendelser før og efter den udsendelse som man podcaster... Det kan
sgu' da ikke være så svært i disse digitale tider at klippe udsendelser
til??!!

Men på trods af ovenstående nyder jeg at DR podcaster så mange
udsendelser som de gør. Mine 30 min. bilture til og fra arbejde bliver
til mine kulturelle åndehuller i selskab med min iPhone med DR's
frembringelser.

--
Mvh Martin

Fra : KentBM

Dato : 01-03-09 22:45

Martin Bredthauer skrev:
> [...]
> af udsendelser før og efter den udsendelse som man podcaster... Det kan
> sgu' da ikke være så svært i disse digitale tider at klippe udsendelser
Jeg har oplevet 2 Agenda udsendeler, som stoppede lidt brat. Jeg er ikke
helt sikker på, hvor meget der mangler af udsendelsen. Så hellere lidt
ekstra.

> [...]
> udsendelser som de gør. Mine 30 min. bilture til og fra arbejde bliver
> til mine kulturelle åndehuller i selskab med min iPhone med DR's

Fordelene overskygger da heldigvis ulemperne. Uden disse podcast ville
jeg aldrig få hørt harddisken.

--

Kent

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 28-02-09 11:29

Morten Lind wrote:
> ...faldt jeg tilfældigt ind i igår.
>
> Det var en utrolig engageret og levende ung mand, der vist kunne
> aspirere til posten som formand for Apple Fanboys

Ihvertfald har han som tidl. medarbejder på Harddisken udtalt, at han er
inkarneret iPhone bruger.

mvh. Erik Richard

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 28-02-09 18:40

> ...faldt jeg tilfældigt ind i igår.
>
> Det var en utrolig engageret og levende ung mand, der vist kunne
> aspirere til posten som formand for Apple Fanboys

Han har været på mediamacs webtv i lang tid, så der kunne du have nydt
ham mange mange gange, når han begejstret talte om IT.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Morten Lind

Dato : 28-02-09 18:50

> Han har været på mediamacs webtv i lang tid, så der kunne du have nydt
> ham mange mange gange, når han begejstret talte om IT.

Tak Jesper, men jeg har desværre ikke så meget tid til den slags for
tiden.

M.